Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Via facebook en een aantal fijne doorgeefluiken hebben jullie al een en ander kunnen lezen. Maar hier volgt een klein verslagje van mij. De dag begon al heel vroeg, We hadden om 6.00 afgesproken om haren en make-up te doen, en ik moest daarvoor eerst naar Haarlem rijden... 5.20 de deur uit dus. Vervolgens ging het zo snel mogelijk door naar Beverwijk- Kennemer theater. Daar was het al aardig aanschuiven voor de inschrijvingen.
vervolgens gingen de voorbereidingen achter de coulissen vlot door. Bruining bijwerken.
opwarmen
proost voor de vains
en zorgen dat je niet uitgeput bent voor je het podium op gaat
Vervolgens kwam de klasse indeling.... en wat een verrassing. niet de miss fitness klase, waar ik het grootste deel van mijn training van uit ging niet de performance klasse... wat ik de laatste paar weken toch wel zag aankomen omdat ik veel droger/ strakker werd dan we voor mogelijk hadden gehouden maar de miss athletic 40+ ... bleek de zwaarste dames klasse van deze dag te zijn.... super trots!
Daar werd ik 3de. .... podium foto's komen nog, moeten nog ff bewerkt worden.... en ik ga nu eerst even uitgebreid badderen
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Superrrr Dinky!! De zwaarste klasse en dan ook nog eens 3de! Super goed van je. Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Dat je uberhaupt nog slaap hebt kunnen pakken als je er zo vroeg uit moet en wellicht slecht in slaap bent gekomen van de zenuwen.
Superrrr Dinky!! De zwaarste klasse en dan ook nog eens 3de! Super goed van je. Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Dat je uberhaupt nog slaap hebt kunnen pakken als je er zo vroeg uit moet en wellicht slecht in slaap bent gekomen van de zenuwen.
klopt weinig geslapen zowel de nacht ervoor als de nacht erna. Ervoor de spanning, en erna adrenaline rage
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment