Dinky's logje
Collapse
X
-
ren rondje: 7.52 km 48 min, tempo lag weer iets lager... 6.23km/u
benen voelen zwaar, moe... verder eigenlijk best lekker gelopen.
In ieder geval zijn de weergoden me tot op heden goed gezind, het is s'morgens lekker zwoel om te rennen.
en nog niet 1 keer nat geregendik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
na het ontbijt gaan trainen. Rug/ triceps
Beetje futloze training... jemig wat ben ik moe, heb echt al de hele dag zombie modus aan staan.
shrugs: 40/ 50/ 60/ 65/ 70
bent over fly 5kg SS DB shoulder press 7- 8- 9- 10- 10
cable rear delt 10kg
reverse seated machine press 10- 10- 15- 15- 20
pull ups 5- 5- 5- 5- 4
lat pull down 25- 30- 35- 35-
lat pull op grond 25- 30- 35- 35- 40
row 25- 30- 35- 35- 40
straight arm pull down 25- 30- 35- 35- 40
Nu weer aan het werk. Ik hoop dat mijn klant een lange middagdut maaktik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
thanks... ik denk gewoon moe, keer op keer om 5.30-6.00 eruit om te gaan hardlopen
Daarbij 5x krachttraining
3 a 4 24-uursdiensten per week waarbij de nachten 2-3x/nacht onderbroken worden vanwege werk (verpleegkundige in de thuiszorg)
Meestal gaat het goed, maar soms zit ik er ineens helemaal doorheen. Meestal herstelt het zich ook weer vrij gauw, dus ik hoop gewoon op morgen weer een betere dagik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
vanochtend naast het bed.... wat buik en billen werk
11.00 klaar met werken en door naar de gym.
Benen/ biceps:
squat: 40/ 50/ 60/ 65/ 65
deallift: 40/ 50/ 60/ 65/ 65
lunges: 2x10kg 5x 20 stappen
leg press: 97/ 106/ 115/ 124/ 124
leg extentions: 21/ 28/ 35/ 42/ 49
leg curl: 21/ 28/ 35/ 42/ 49
adduction: 25/ 30/ 35/ 40/ 45
calf raises: 21/ 28/ 35/ 42/ 49
chin ups: 8/ 8/ 8/ 7/ 6
preacher curl: 10/ 10/ 15/ 15/ 20
DB concentration curl 5kg
loopband: 30min 9km/u helling 0.0 // 10min 6.4km/u helling 4.0 // 10min 9km/u helling 0.0 // cooling down 5min
manmanman... ik ga dood op die loopband.
Daarna naar de zonnebank... heerlijk ff liggenik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
dank je wel. Op dit moment best tevreden met mijn buik/ borst/ schouders en rug. Het zijn nu vooral mijn billen en benen waar ik nog niet blij van wordt. Mijn PT stelt me gerust, dat het wel meevalt en helemaal goed komt. Maar das natuurlijk ook zijn taak om dat te zeggen
aangezien woensdag mijn hardloop rondje mis gelopen was, vandaag ingehaald.
46.22 min // 7.38 km // lekkere snelheid 6.17 min/km, lukte me vandaag ook lekker snel om het goeie ritme te pakken.
gisteren een nieuw loopshirt gekocht bij AH. 15€ . Vandaag uitgeprobeerd, valt een beetje tegen. De mouwen zijn zo strak dat ik ze niet kan opstropen, dus na 1 km zweet ik me al te pletter. Tot op heden had ik een gewoon T-shirt en trainingsvest. Dat trainingsvest ging dan na een poosje uit en om mijn heupen.
Toch hoop ik de komende weken aan dit shirt te wennen. Zou toch tenminste 4 weken van die 15€ moeten "genieten"ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
vanochtend 6.00 rondje hardlopen 9.12 km in 55.09 min
na een snel ontbijt richting Haarlem gereden voor een speedy gonzales Schouder/ rug training.
shrugs: 40/ 50/ 60/ 65/ 70
DB bent-over side raise (5kg) SS lying leg raises
cable rear delt raise SS decline situps
mach shoulder press 10/ 15/ 20/ 20/ 25
mach side raise 10/ 10/ 15/ 15/ 20 SS back extentions
pull ups 5/ 5/ 5/ 5/ 4
lat pull down: 21/ 28/ 35/ 42/ 42
lat pull op grond: 25/ 30/ 35/ 40/ 45
straight arm pull down: 25/ 30/ 35/ 40/ 40
geen tijd meer voor horiz. row
Nu In Bilthoven bij een klant tot morgen 11.00.... en dan weer naar Haarlem om te trainenik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
dank je wel. gaat inderdaad goed.
Vanochtend zag ik tijdens de training aders op mijn onderbuik. Zijn nu weer niet meer zichtbaar, maar is toch een teken dat ze vrij dicht onder het oppervlak liggen en ik heb nog 4 weken, zou ze moeten zichtbaar krijgen voor de wedstrijd.ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment