Dinky's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pietdepieter View Post
    rainman ik krijg verkeerde bedoelingen van jouw als ik je berichtje lees
    Verkeerde bedoelingen?

Zoals Dinky traint en leeft,kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen.
    Zeker op haar leeftijd(al maakt dat misschien niet zoveel uit)zoveel discipline hebben,heb ik heel veel respect voor ja.

Op het forum zijn zoveel leden aanwezig die continue smoezen hebben om niet goed te trainen en/of te eten.
    Geen tijd,moe,geen zin,de jaren gaan tellen....noem maar op.
    Je houd alleen jezelf voor de gek.

Vandaar mijn reactie.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
      Verkeerde bedoelingen?

Zoals Dinky traint en leeft,kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen.
      Zeker op haar leeftijd(al maakt dat misschien niet zoveel uit)zoveel discipline hebben,heb ik heel veel respect voor ja.

Op het forum zijn zoveel leden aanwezig die continue smoezen hebben om niet goed te trainen en/of te eten.
      Geen tijd,moe,geen zin,de jaren gaan tellen....noem maar op.
      Je houd alleen jezelf voor de gek.

Vandaar mijn reactie.
      Ach dat zijn de hormonen van pieter, je weet zelf wel beter.

Comment

• hahaha dank je wel heren

trainingsfilmpjes? sorry daar heb ik geen tijd voor tijdens het trainen
        er zijn vandaag wel wat foto's gemaakt tijdens het poseren. De poses zijn nog lang niet zoals ze zouden moeten zijn, de belichting is cut en ook body-wise moet er nog heel wat gebeuren voor ik "podium klaar ben" zeg maar
        maar vooruit....

PS Rainman.... ik krijg er geen verkeerde gedachten bij hoor... ligt echt bij Pieter
        ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Netjes hoor!
          Die rode hakken doen het hem.

Hoe hoog ligt je vetpercentage momenteel?
          Niet zo hoog schat ik..
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• ja, Ik loop nooit op hoge hakken, leek me handig om toch een beetje te kunnen oefenen.
            Vandaar deze zomer gekocht in de sale... en ze hadden ze alleen in het rood

zo'n 14%

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
              ja, Ik loop nooit op hoge hakken, leek me handig om toch een beetje te kunnen oefenen.
              Vandaar deze zomer gekocht in de sale... en ze hadden ze alleen in het rood

zo'n 14%
              Als jij bij je fans aangeeft dat je nog hoge hakken zoekt om te posen heb je binnen de kortste keren je hele huis vol met schoenen....
              Die foto's zien er goed uit.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• mooie foto's dinky! ziet er super uit!!! Mijn man schat je op 43 jaar
                  maar leuk om te zien dan een vet% van 14 er zo uit ziet. Dan kan ik ook nog omlaag. Ik zit op 22% ongeveer. Op basis van huidplooi vooral door de benen zit ik hoog.
                  Just do it!!!!

Comment

• 43... das netjes
                    benen zitten bij mij niet in de meting, 4-punts meting, schouder/biceps/ triceps/ supra-illiacaal
                    Is bij mij nogal wisselend, de ene keer gaat dit omhoog de andere keer dat.... maar in de loop van de tijd, zakt het allemaal bij elkaar.

Comment

• bij mij bovenbeen, triceps, taille 3 punts maar als je dan zo'n onbetrouwbare weegschaal bekijkt is het resultaat in 4 maanden ook - 5 % net als de 3 puntsmeting.

ja doe je goed met je leeftijd
                      Just do it!!!!

Comment

• Goed zo, Dinky! Super leuk om te zien!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Goeie foto's n.a.v. je posts e.d. dacht ik dat je veel jonger was, ws niet alles goed gelezen en moet eerlijk bekennen dat ik nu pas keek bij je profiel hoe oud je bent. succes met je verdere weg.
                          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Age is just a number. :P
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                              Age is just a number. :P
                              True.
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• thanks Beaudien en East... gaat inderdaad de goeie kant op nu. En ach, leeftijd, voel me nu jaren jonger dan 4 jaar terug voor ik met krachttraining begon

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X