Heb jij eigenlijk ooit gekuurd, Aldo?
Aldo's Log.
Collapse
X
-
Originally posted by Pren View PostHeb jij eigenlijk ooit gekuurd, Aldo?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 38.3
Squat 8x8x100kg
Deadlift 8x8x120kg
Dips 8x8+15kg
30 seconden rust tussen de sets in.
Fullbody Gironda 8x8 38.4
Squat 8x8x80kg
Pull ups 8x8xBw
Dips 8x8xBw
T-bar Row 8x8x70kg
Flyes 8x8x24kg
Calve raises 8x8x100kg
Face pulls - Tricep pushdows 8x8x30kg
Barbell curls 8x8x40kg
20 seconden rust tussen de sets in.
Commentaar.
Conditie en snelheid zijn top! Voetbaltraining viel mij erg mee terwijl de rest om mij heen toch aardig stond te kreunen en te steunen. Gisteren een korte training gehad in verband met tijdgebrek. Even wat zwaarder gegaan en was prima te doen. Vandaag wat lichter gewicht gepakt en alles ging eigenlijk ook prima alhoewel bij de iso's op het laatst ik mij aardig leeg begon te voelen. Vooral die superset face pulls - tricep pushdowns knalde erin. Ook nog even een tijd gepraat met de sportschool eigenaar gezien onze band in het verleden niet altijd even goed was. Blijkt dat we toch wel veel gemeen hebben dus hopen dat die relatie wat beter gaat worden in de toekomst. Misschien dat ik morgen nog ga trainen maar dat ligt eraan hoe het allemaal voelt. Ik moet zondag ook nog een wedstrijd voetballen namelijk.Last edited by Aldo Raine; 05-09-2014, 14:25.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostNooit. En dat gaat ook nooit gebeuren. Persoonlijk niet aan mij besteed en ik vind het een beetje vals spelen. Hopen dat ik niet op tenen ga staan hierdoor want het neemt niet weg dat ik respect heb voor degene die weten wat ze doen en andere proberen te behoeden voor impulsieve fouten.
btw die 8x8 ziet er echt zwaar uit mss wel een optie voor ergens in de toekomst eerst jou logje in de gaten houden hieromtrent.
Ik las wel dat hijzelf geen squat en bp doet maar hack squat en incline bp.
Speel je op hoog niveau ?Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostHier ben ik wel met je eens, ik vind het voor MIJZELF persoonlijk ook een soort van valsspelen. Maar er zijn zat mensen die het op de juiste manier doen en zich goed laten adviseren en inlezen en daarbij er hard voor werken.
btw die 8x8 ziet er echt zwaar uit mss wel een optie voor ergens in de toekomst eerst jou logje in de gaten houden hieromtrent.
Speel je op hoog niveau ?
Een aantal pagina's terug staan een aantal links van T-nation wat betreft de oefening keuze van Gironda hier staan de squat en de bench press gewoon bij. Er word meer geadviseerd om oefeningen als goodmornings, bent over rows en stiffdeadlifs niet te doen vanwege een te grote belasting van je onderrug. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend en die van mij kan het tot nu toe prima hebben.
Wat is hoog haha? Ik heb een aantal jaar selectie gespeeld en dit was in de eerste klasse. Nu speel ik in een vriendenteam met jongens wat ik al zo'n 15 jaar mee samen heb gevoetbald. Gewoon een gezelligheidsteam wat in de derde klasse speelt. Dus ook nog een redelijk niveau.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostHier ben ik wel met je eens, ik vind het voor MIJZELF persoonlijk ook een soort van valsspelen. Maar er zijn zat mensen die het op de juiste manier doen en zich goed laten adviseren en inlezen en daarbij er hard voor werken.
Speel je op hoog niveau ?
Een aantal pagina's terug staan een aantal links van T-nation wat betreft de oefening keuze van Gironda hier staan de squat en de bench press gewoon bij. Er word meer geadviseerd om oefeningen als goodmornings, bent over rows en stiffdeadlifs niet te doen vanwege een te grote belasting van je onderrug. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend en die van mij kan het tot nu toe prima hebben.
Wat is hoog haha? Ik heb een aantal jaar selectie gespeeld en dit was in de eerste klasse. Nu speel ik in een vriendenteam met jongens waar ik al zo'n 15 jaar mee samen heb gevoetbald. Gewoon een gezelligheidsteam wat in de derde klasse speelt. Dus ook nog een redelijk niveau. Daarnaast ben ik ook jeugdtrainer en draai ik wel is een bardienst.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 39.1
Squat 8x8x90kg
Wide Low Row
8x8x70kg
Dips 8x8xBw
Pull Downs
8x8x70kg
Flyes 8x8x26kg
Military press
8x8x40kg
Ab Wheel
8x8
Bent over Row - Shruggs
4x15x50kg
20 seconden rust tussen de sets in.
Commentaar.
Rustige training gister gehad ivm de voetbalwedstrijd. Ook sinds lange tijd weer aan Jiu Jitsu gedaan. Examen afgelegd voor mijn 2e Kyu (blauwe band). Dit met succes afgelegd tegen mijn verwachting in. Voeding zal ik wat meer omhoog halen aangezien ik mij wat slapjes voel.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 39.3
Squat 8x8x100kg
Barbell Row - Shruggs 8x8x60kg
Incline Bench Press 8x8x60kg
Small Grip Pull Downs
8x8x70kg
Cable Flyes 8x8x30kg
Cable Upright Rows
8x8x25kg
Face pulls - Tricep Pushdowns 8x8x30kg
Commentaar.
Lekkere training. De squat ging gemakkelijk en de kilo's knallen er op dit moment aan. Voel mij elke training helemaal vol dus het gaat de goede kant op. Morgen waarschijnlijk een korte werkdag dus als ik rond 11e klaar ben dan ga ik nog even trainen. Aantal grote compounds wat zwaarder pakken op 8x8.
t-nation.com/training/how-hard-do-you-need-to-work-out
T Nation | Primer 4: Big, Bad, Basic Workouts
Two Steps From Hell - Strength of a Thousand Men (Extended Version) - YouTubeSkeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 40.1
Squat 8x8x100kg
Deadlift 8x8x100kg
Dips 8x8+15kg
Latt pulldown 8x8x70kg
Incline bench press 8x8x60kg
Low row 8x8x70kg
Fullbody Gironda 8x8 40.2
Squat 8x8x80kg
Pull ups 8x8+10kg
Flyes 8x8x24kg
Seated shoulder press 8x8x24kg
Calve raises 8x8x100kg
Face pulls 8x8x35kg
Barbell curls 8x8x40kg
Skullcrushers 8x8x40kg
Commentaar.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostTijdje Incline gedaan nu en persoonlijk voel en kan ik mijn borst veel beter aanspreken dan met de reguliere. Andere die dit ook hebben?Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostTijdje Incline gedaan nu en persoonlijk voel en kan ik mijn borst veel beter aanspreken dan met de reguliere. Andere die dit ook hebben?"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment