Aldo's Log.
Collapse
X
-
7.2 Fullbody
Deadlift
4x10x140kg
3x3x160kg
Pull ups
6x6xBw
Dips
6x6+20kg
Dumbell Shruggs
4x10x30kg
Close grip bench press
4x10x60kg
Calve raises
2x50x100kg
Commentaar.
Voor het eerst vanaf set één bij de deadlifts met straps gewerkt. Even extra uitleg gevraagd wat betreft het binden van die dingen rondom de stang en ik deed het dus verkeerd. Ook zat er een enorme vooruitgang in wat betreft grip. Dus hier ben ik zeker tevreden over. Aardige sessie neergezet en halverwege de dips was ik al redelijk leeg.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostAardig wat setjes en reps ook op de dl dus straps zijn een blijvertje ?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Hallo Aldo,
Jammer dat je mijn reactie ziet als geen reactie, maar dat even terzijde.
Je bent altijd vrij om een mooi artikel te schrijven, ik ben in overleg met de andere mods om het een en ander in de stickys aan te passen. waarin zinvolle artikelen gemakkelijk terug te vinden zijn.
wat je nu post zou je ook kunnen terug brengen in de desbetreffende topics.
we appreciëren je idee zeker maar het kost even tijd om een werkbaar plan op te stellen en de juiste mensen te pakken te krijgen om het door te voeren
groetjes Poss
Comment
-
Originally posted by rain View PostAardig wat reps voor kuiten,s dat zonder rust?
Als ik dat probeer,verzuren mijn kuiten aardig.
Straps zijn toch ideaal he,de tijd is voorbij dat ze afgeraden worden 'omdat je anders nooit een goede grip kqrijgt'.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Protasius View PostHallo Aldo,
Jammer dat je mijn reactie ziet als geen reactie, maar dat even terzijde.
Je bent altijd vrij om een mooi artikel te schrijven, ik ben in overleg met de andere mods om het een en ander in de stickys aan te passen. waarin zinvolle artikelen gemakkelijk terug te vinden zijn.
wat je nu post zou je ook kunnen terug brengen in de desbetreffende topics.
we appreciëren je idee zeker maar het kost even tijd om een werkbaar plan op te stellen en de juiste mensen te pakken te krijgen om het door te voeren
groetjes Poss
Het was niet bedoeld als aanval hoor. Dus als dat zo is overgekomen excuus. Het ging er meer om dat ik geen reactie had gehad op mijn uitleg vandaar.
Ik ben blij dat het ter discussie staat en als ik ergens mee kan helpen hoor ik dat graag.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostDag Protasius,
Het was niet bedoeld als aanval hoor. Dus als dat zo is overgekomen excuus. Het ging er meer om dat ik geen reactie had gehad op mijn uitleg vandaar.
Ik ben blij dat het ter discussie staat en als ik ergens mee kan helpen hoor ik dat graag.
Heb thuis geen internet dus was nog.niet in de gelegenheid geweest te kunnen antwoorden .
Heb het in ieder geval even in de app gegooid. Kost even tijd. Mocht er iets in je andere topic aangepast moeten worden pm me ff
Comment
-
Originally posted by Protasius View PostZo zie ik het ook niet maat
Heb thuis geen internet dus was nog.niet in de gelegenheid geweest te kunnen antwoorden .
Heb het in ieder geval even in de app gegooid. Kost even tijd. Mocht er iets in je andere topic aangepast moeten worden pm me ffSkeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...19 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: