Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanmorgen vroeg net als Q. rug gedaan,....en dat was verdomde lekker

1 arm seated cable rows
    4 sets - 10 reps - gewicht opbouwend naar de 50 kilo (fokking zwaar zat bij rep 8)
    1 sets met 3 contractie punten op 25 kilo en dat was echt pijnlijk.

V bar pull downs
    4 sets - 10 reps - gewicht opbouwende naar de 105 kilo.

High stretch rows - v bar
    2 sets - 10 reps

Low stretch rows - rope
    2 sets - 10 reps - full stack

Old skool t bar rows
    4 sets - 10 reps - gewicht opbouwend naar de 140 kilo
    Bij deze oefening watmeer momentum gebruikt (lees gooi en smijt werk) maar alles liep zo vol

1 arm smith machine rows - 3 sec vasthouden bovenin
    2 sets - 10 reps - 10 kilo + smith gewicht?

Wide grip pull downs - andere machine als normaal en dat voelde goed - lekkere rek
    4 sets - 10 reps - gewicht opbouwend naar? ( geen idee ding werkt met nummers,maar zwaar zat )

Als laatste 20 min op de crosstrainer.

Training zonder cardio was precies een uur.

Vanavond Wessle in zijn oor schreeuwen tijdens zijn training en daarna doe ik nog een uur cardio.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Echt AH kipfilet is zo kut.

Dan koop je 500 gram en uiteindelijk blijft er nog geen 300 gram over,nadat je alle shit eraf gehaald heb.
      Als ik kip bij de turk koop heb ik nergens last van.

Fuck AH

Comment

• Gisterenavond Wessle even uit zijn comfort zone gehaald.
        Was erg goed om hem weer te zien en vooral dat hij ook echt vooruit wil gaan.
        Het blijft altijd moeilijk om jezelf tot het uiterste te blijven pushen.

Ik heb hem verteld dat ik hem graag help bij zijn trainingen in de avond uren.
        Ik train bijna altijd in de ochtend,maar ik wil iedere avond hem wel tot het uiterste pushen om zo het beste resultaat te behalen in zijn kuur periode.
        Natuurlijk heeft het pushen tot het uiterste niks te maken met gewicht verplaatsen,maar met de spiergroep(en) die we die dag trainen compleet uit te putten - powerliften is een andere sport

Gisteravond benen gedaan en dat hij achteruit met 2 handen van de trap af strompelde was een mooi gezicht.
        Hij bleef doen wat ik van hem vroeg zelfs al had hij 3 reps daarvoor al aangegeven compleet op te zijn.
        Hij was tot veel meer instaat dan dt hij daadwerkelijk dacht!

De rest van de training en zijn bevindingen mag hij in zijn log zetten,maar ik ging met een trots gevoel weg wetende dat hij alles gegeven had!

Top gedaan maatje!!!

Comment

• Scheelt enorm ja als iemand je ff goed kan pushen! Tof dat je hem daar mee kunt helpen
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Jep, fijn idee dat iemand je nog ff kan helpen ook al denk je er doorheen te zitten.

Ook top, dat je bereidt bent Wes te helpen tijdens zijn trainingen!
            "Straight outta gym"

Comment

• Vandaag weer bij Jerry geweest voor een borst en bicep sessie.
              Ik had er super veel zin in en ik begin me nu ook vertrouwd te voelen in die gymen de "huis regels" door te hebben
              Veel gepraat over wat,waarom en hoe we volgend jaar zien.

Alle oefeningen gingen snel na elkaar met dus weinig rust - veel knijp en rek werk tussendoor.
              Incline bench press
              Hammer grip machine press
              Incline cable fly's
              Diamond push ups

Incline t curls - nieuwe oefening voor mij.
              High cable curls - een favoriet voor mij
              Cable curls met stang

30min cardio.

We hebben geen meetingen gedaan en dus ook geen aanpassingen aan mijn dieet.
              Nu lekker aan het uitrusten en straks mijn junkmaaltijd van deze week!

Morgen hamstrings met weerstands banden,...epic as fuck! Nu al zin in

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                Gisterenavond Wessle even uit zijn comfort zone gehaald.
                Was erg goed om hem weer te zien en vooral dat hij ook echt vooruit wil gaan.
                Het blijft altijd moeilijk om jezelf tot het uiterste te blijven pushen.

Ik heb hem verteld dat ik hem graag help bij zijn trainingen in de avond uren.
                Ik train bijna altijd in de ochtend,maar ik wil iedere avond hem wel tot het uiterste pushen om zo het beste resultaat te behalen in zijn kuur periode.
                Natuurlijk heeft het pushen tot het uiterste niks te maken met gewicht verplaatsen,maar met de spiergroep(en) die we die dag trainen compleet uit te putten - powerliften is een andere sport

Gisteravond benen gedaan en dat hij achteruit met 2 handen van de trap af strompelde was een mooi gezicht.
                Hij bleef doen wat ik van hem vroeg zelfs al had hij 3 reps daarvoor al aangegeven compleet op te zijn.
                Hij was tot veel meer instaat dan dt hij daadwerkelijk dacht!

De rest van de training en zijn bevindingen mag hij in zijn log zetten,maar ik ging met een trots gevoel weg wetende dat hij alles gegeven had!

Top gedaan maatje!!!
                Top dat je dit voor hem doet, maar ik dacht dat knulletje had gezegd dat hij tijdens zijn kuur niet alles moest geven omdat dit tijdens de nakuur en na de kuur problemen zou geven met betrekking tot behouden van de spiermassa en de vergrote kans op blessures doordat het lichaam meer aankon met aas dan zonder.

Nu is het altijd goed als je net even een stapje harder zet dan je kan doordat iemand jou probeert te stimuleren tijdens de trainingen maar hoe ik het lees gaat het nogal tegen knulletje zijn advies in.

Ik kan natuurlijk helemaal verkeerd zitten en dan kan je dit berichtje beschouwen als niet geplaatst

Comment

• Je snapt het verkeerd.

Knul praat over lage reps max gewicht ect,dat moet je vermijden en daar heeft hij 100% gelijk in.
                  (Zoals Wes zijn 160 max (bijna) poging op squat - dat soort onzin moet je inderdaad vermijden)

Daarom zet ik er ook bij dat het pushen van iemand niet over gewicht gaat.
                  Reps blijven 8/15 ,maar met een x aantal technieken om wel je spieren meer te prikkelen dan de "lalala,dit doe ik al 3 maanden ik ga lekker naar huis,want ik ben toch geweest" training.

Comment

• Aaah bedankt voor je uitleg. Dan heb ik geen bericht geplaatst
                    Gaat met jou ook goed merk ik, gelukkig bevalt de trainer jou en gaan de trainingen ook lekker. Ik als beginner vind de split die jij doet wat apart, maar voor jou doel vast een goede split.
                    Voor mij zou t bijvoorbeeld geen goede zijn, maar dat is nou het verschil tussen ons (en nog iets meer....)

Comment

• Voor nu is het 5 daagse split:
                      Borst / biceps
                      Quads
                      Schouders
                      Hams / triceps
                      Rug

Volgend jaar gaan we alles anders indeling mbt oefening / reps / split enz enz.

Comment

• domme vraag mss maar is het niet kut als je in de gym met full stack traint bij bepaalde oefening ?

in hoeverre kan je dan nog varieren met die oefening ? hoger in reps gaan of meer sets
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
                          domme vraag mss maar is het niet kut als je in de gym met full stack traint bij bepaalde oefening ?

in hoeverre kan je dan nog varieren met die oefening ? hoger in reps gaan of meer sets
                          Time under tension verhogen, static holds, dropsets. Pre-exhaustion methode toepassen etc.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Bijv bp machine vol pakt... Doe je die pas als 3 e oefening...
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Er zijn zoveel mogelijkheden te verzinnen om daaromheen te werken,maar eerlijk gezegd heb ik maar bij een paar oefeningen dat ik ze fullstack pakt.

Bij bv die stretch row is het stretch gedeelte gewoon fijn met zwaarder gewicht,maar het row gedeelte kan ik ook met minder gewicht doen.

Als ik echt een oefening zwaarder wil hebben gooi ik er gewoon een db bovenop,maar 9/10 x houd je alleen jezelf voor de gek,want met minder kun je er net zoveel of zelfs nog meer uithalen.

Een oefening zwaarder doen betekend niet meer groei.
                              Welk gewicht is dus niet belangrijk,hoe je een gewicht gebruikt des te meer.

Cheatmeal saturday bij de schoonouders
                              Last edited by Mvos; 07-12-2013, 21:19.

Comment

• Jammie haha weinig saus met patat mmm
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X