Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ja ziek hoor hahah, maar is 60% vocht zie je gelijk :P
    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by mascotte View Post
      hoelang rust je eigenlijk tussen die oefeningen door ? mss dat ik het al eens gevraagd heb ,maar legday is toch wat speciaals he
      30/60 sec max ,maar bij de legpress was het 2/3 minuten.

Originally posted by Robin P View Post
      Haha heerlijk, kan aan je gezicht aflezen dat je helemaal gesloopt was Enjoy the junk
      Bedankt maat ,...will do

Originally posted by gripmaster View Post
      hahahha niemand aan het staren, geweldig.
      Net gewicht hoor..
      Was grappig om te zien inderdaad,maar soms is er niemand bij het poseren en soms zit het helemaal vol.

Originally posted by quibus View Post
      21 kilo haha mtfucker

Originally posted by marnop View Post
      Je haalt M gewoon in hoor Q .....
      we gonna make you bigggggggg
      Ach,voor mijn eerste kuur mag ik 0,0 klagen.
      Wacht maar wat er volgend jaar gebeurd als we in jan. met versie 2.0 beginnen

En daarbij train ik voor mezelf en mijn fysiek.
      Gewicht op een board zetten zegt 0,0 over hoe iemand eruit ziet.
      212 klasse anyone?

Originally posted by frankey View Post
      ja ziek hoor hahah, maar is 60% vocht zie je gelijk :P
      Dacht het niet!!

Het is minimaal 80% vocht - minimaal -
      Last edited by Mvos; 01-06-2014, 17:05.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• We gaan je wel betasten tijdens de meet he, als je dat maar weet :P
        Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
          30/60 sec max ,maar bij de legpress was het 2/3 minuten.

Bedankt maat ,...will do

Was grappig om te zien inderdaad,maar soms is er niemand bij het poseren en soms zit het helemaal vol.

Ach,voor mijn eerste kuur mag ik 0,0 klagen.
          Wacht maar wat er volgend jaar gebeurd als we in jan. met versie 2.0 beginnen

En daarbij train ik voor mezelf en mijn fysiek.
          Gewicht op een board zetten zegt 0,0 over hoe iemand eruit ziet.
          212 klasse anyone?

Dacht het niet!!

Het is minimaal 80% vocht - minimaal -

en nog geen 100kg nuff said?

goed bezig chefke, keep it up!
          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Haha is dat Jeroen die leunt met armen over elkaar?
            Heb ik vorig jaar ontmoet met enercup.
            relaxde gozer.

doe je split squats met voet op bankje?
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• 21kilo

Mind is everything.

Comment

• Maarreuuuhhh M,
                gaat goed he.

Op welke gewichtsklasse gaan jullie richten? Tot 90 of tot 80?
                Hoever sta je nu in bf%?

Dacht laatst te zien dat je evengoed vrij droog nog bent.

Anyway, heel veel succes straks met je prep.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• We gaan de tot 90 klasse doen en mikken op 85+ kilo (alles hoger is mee genomen) ,maar dat is puur afhankelijk hoe de prep verloopt.

Bf is inderdaad op een goed level om te beginnen.
                  Ik had het liever zelf iets lager gezien,maar we zijn tevreden met het fysiek waarmee we de prep gaan starten. (Altijd wat te zeiken )

Nu dus 6 weken mijn lichaam wat rust geven en dan aan 1 ruk door naar de Enercup en de Flexcup en eventueelde Ironman.

In ieder geval erg veel zin in en ik zie je binnenkort wel weer in Alkmaar!
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Leip hoor, maat. Je hebt je doelstelling toch nog gehaald om die 100kg te halen. Wat die middelen allemaal wel niet kunnen doen als het totaalplaatje erom heen klopt. Bizar, gewoon.

Genoeg ruimte om die 85kg+ te behalen voor je wedstrijd(en).

Ik kijk ernaar uit om jou en Lis aankomende zondag weer te zien (en nog meer hoor, voor de meelezers ). Die pics van jullie zijn leuk, maar in het echt ziet het er toch altijd beter uit!

Spreek jullie.
                    Last edited by Iron Mind; 01-06-2014, 20:23.
                    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                      Leip hoor, maat. Je hebt je doelstelling toch nog gehaald om die 100kg te halen. Wat die middelen allemaal wel niet kunnen doen als het totaalplaatje erom heen klopt. Bizar, gewoon.

Genoeg ruimte om die 85kg+ te behalen voor je wedstrijd(en).

Ik kijk ernaar uit om jou en Lis aankomende zondag weer te zien (en nog meer hoor, voor de meelezers ). Die pics van jullie zijn leuk, maar in het echt ziet het er toch altijd beter uit!

Spreek jullie.
                      Heb net een kut week achter de rug, dus ik moet er alles aan doen om het goed te maken deze week... hahaha.. leuk jullie weer te zien zondag, zin in! Ondanks ik niet het maximale uit mijn shape heb weten te halen.. ben ik al blij zat dat de motivatie sky high is!

Om niet helemaal je topic te vervuilen.. ik ga erbij zijn tijdens de Enercup (bezoeker) en kom je gezellig aanmoedigen
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Ondanks dat +21 kg extreem veel is in die redelijk korte periode, ben ik toch wel benieuwd hoeveel kg er zonder middelen bij waren gekomen.
                        Aangezien je gelijk na een cut begon, was je met jouw motivatie, trainingsintensiteit en discipline toch ook wel aardig aangekomen zonder hulpmiddelen.
                        Of is dat verkeerd gedacht en zijn wel bijna alle kg's erbij te danken aan de middelen?
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Nee rainman snap wat je bedoeld, alleen zonder troep was hij niet eens in de buurt gekomen hoor... Denk eerder moet zien dat je normaal x2 pakt met kuren en met zo'n kloppend plaatje x3 gewoon mogelijk is! Als je begrijpt wat ik bedoel hahah
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                            We gaan de tot 90 klasse doen en mikken op 85+ kilo (alles hoger is mee genomen) ,maar dat is puur afhankelijk hoe de prep verloopt.

Bf is inderdaad op een goed level om te beginnen.
                            Ik had het liever zelf iets lager gezien,maar we zijn tevreden met het fysiek waarmee we de prep gaan starten. (Altijd wat te zeiken )

Nu dus 6 weken mijn lichaam wat rust geven en dan aan 1 ruk door naar de Enercup en de Flexcup en eventueelde Ironman.

In ieder geval erg veel zin in en ik zie je binnenkort wel weer in Alkmaar!

Okee dan, helemaal top! En sowieso altijd welkom in Alkmaar he.

Als Jerry al denkt aan 85+ dan ga je dat zeker redden die +..... Jerry is niet zomaar bondscoach, hij weet wat ie doet.

Heel misschien zie je mij ook bij de EnerCup.
                            Ik ga sowieso voor november, YBF en NAC, maar misschien pak ik ook EnerCup mee en NBPF.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• 21 kg!!! Godver de godver.. !!

Comment

• 21 kilo in hoeveel maand? Dat lees ik nergens. (Of ik lees erover heen lol)
                                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X