Rainman's reminder 1973-....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De fysiotherapeut heeft mij trouwens dringend geadviseerd om bij mijn huisarts een doorverwijzing naar de neuroloog te vragen.
    Hij denkt aan een vernauwing (sterose) in mijn rug eventueel icm een discusprobleem.
    Is het slijtage, dan kan het vaak niet opgelost worden.
    Maar in veel gevallen is er wel wat aan te doen.
    Injecties, operatie etc .

Ook kan het aangeboren zijn en zeker omdat mijn tweelingbroer ongeveer dezelfde klachten heeft.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• hoe doe je die new style planks? ben wel benieuwd, aangezien ik bij normale planks ruim een minuut haal
      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Ik weet er verder niks van maar vaker hierover gehoord:

Regenokine: The Unproven Treatment That Professional Athletes Are Flying To Germany For - Singularity HUB
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=y435UxBWPhI

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
            Dank je wel.
            Ik zal het straks thuis eens op mijn gemak doorlezen.

Mocht het in de toekomst tot een operatie komen, dan ga ik alles toch erg goed uitzoeken.
            Je hoort natuurlijk vaak alleen de verhalen over mislukte operaties, maar toch.
            Mijn fysio heeft wel aardig wat mensen en sporters onder behandeling gehad, die na een operatie gewoon alles weer konden.
            Ook squatten, deadliften e.d.

Via via heb ik ook over Hans Kroon gehoord.
            Die begeleidt wedstrijdatleten en topsporters met blessures. (Leroid ook volgens mij )
            Zelf traint hij ook aardig lang en zwaar, dat is toch een pluspunt voor mij.
            Maar hij heeft een sportschool in Rotterdam en dat wordt toch lastig (en prijzig) om meerdere malen per weken personal training te krijgen.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hahaha Leroid. Moet iedere keer lachen als ik aan die totale idioot moet denken

Comment

Hahaha Leroid. Moet iedere keer lachen als ik aan die totale idioot moet denken
                Toch gaan we daar nog meer van horen, let maar op.
                Hij is aardig bezig zijn filosofie te verspreiden, ook al is het via radio Wormersveer etc.

Vanavond ook nog even een uurtje(incl ouwehoeren) ijzer wezen wegleggen.

Borst/biceps

Incline press
                4 x 8 x 60 kg

Chestpress hammergrip:
                4 x 8 x 40 kg

Low incline dumbell flyes:
                4 x 8 x 12 kg

Barbell curls:
                3 x 10 x 20 kg

Incline dumbell curls:
                3 x 10 x 10 kg

Hammercurls:
                3 x 10 x 12 kg.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hahaha ik vind sowieso "filosofieën" en "manieren van werken" altijd hilarisch. Ja met "mijn manier van werken" en dan niet zeggen wat dan is dan is die mystieke manier. Klinkt als een druïde die geheime dingen in een grote zwarte ketel brouwt. In plaats van dat je gewoon gaat uizoeken hoe shit werkt.

Woorden als "schoner" en de "focus leggen op buitenkant/binnenkant iets".

Zo moet ik ook altijd lachen als mensen hun voedingsschema of trainingsschema "geheim" houden. Want begeleiding . Alsof macro's en producten in een bepaalde volgorde opeens een soort patent hebben. BWAHAHAHAH.

... Zo dat was mijn krachtsport retard rant weer voor deze week
                  Last edited by pescatore; 07-08-2015, 21:00.

Comment

• dubbel
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Dat ben ik niet helemaal met je eens.
                      De shake van Marnop was niet echt standaard,zullen we maar zeggen.
                      Als je iedereen die gains gunt en dat deelt op Joetjoep,heb ik wel respect voor.

Last edited by rain; 07-08-2015, 21:10.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Zucht, doe t zelf wel

https://www.youtube.com/watch?v=zPohOjdSunc

Ook zo mooi dat Marnop em gewist had van zijn YouTube toen ik em postte maar dat een held op DBB hem nog had hahah. Anders was ie verloren gegaan.

Comment

• Maar das niet mijn favo Mart stukje. Deze van 01:50 t/m 02:15 vind ik echt mooi:

https://www.youtube.com/watch?v=atGmnH7KQhc

edit: bwhahahahahah ik ging weer stuk bij het kijken

Comment

• Hij gaat de olympia natural doen, natural of niet dat is iets wat 99,99% never nooit gaat bereiken. Ja tis wel een flapdrol, maar dat zijn wel meerdere bodybuilders zoals we weten

En dit wist rain natuurlijk al, aangezien we trouwe volgers zijn
                            Last edited by NickP; 07-08-2015, 21:19.

Comment

Zucht, doe t zelf wel
                              Nee man, ik wilde een fotootje toevoegen via de computer.
                              Maar url was te groot ofzo.
                              Dus via Tinypic geprobeerd, dat lukte ook niet.
                              Na 15 x het code woord 'play 'ingevoerd te hebben, blijkt dat je daarop moet klikken voor het codewoord.
                              Pfff, al die veranderingen ook allemaal.

Op jouw Facebook gekeken?
                              Waar staat KingBee dan?
                              Ergens tussen de carnaval krakers ofzo?

Wel leuk dat we mijn log als groepsapp /pm voor zijn 2-en kunnen gebruiken he.
                              Ik begin jou steeds meer als vriend te zien, ondanks je nukken af en toe.
                              Helaas is dat niet wederzijds waarschijnlijk, maar dat verandert niks aan mijn gevoelens.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Als je leg press of squat met je voeten naar buiten gedraaid dan leg je de focus op de buitenkant van de quads. Dan krijg je meer "sweep".
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X