Squat je diep? Als je dit doet zou ik toch maar naar parallel Squats gaan. Als ik dieper ga, heb ik er ook veel meer last van. Voor de goodmorning moet je echt zorgen dat je de boel echt goed aanspan. Chest High en buik aanspannen.
logje wesley-4 daagse split.
Collapse
X
-
Originally posted by Arend-jan View PostSquat je diep? Als je dit doet zou ik toch maar naar parallel Squats gaan. Als ik dieper ga, heb ik er ook veel meer last van. Voor de goodmorning moet je echt zorgen dat je de boel echt goed aanspan. Chest High en buik aanspannen.
Originally posted by Aldo Raine View PostSquat je high of Lowbar?Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Is vaak combinatie van zaken, je moet meer leren vanuit je benen te drukken dan en alles leren mobiliseren. Dat rug ding (heb het zelf ook weleens hoor) is gewoon compensatie. Wat vaak ook helpt is op je core letten, dus echt je buikje uitdrukken als je omlaag gaat en goed ademen en spanning houden, niet deflaten als je net uit het diepste punt van je squat komt.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Arend-jan View PostSquat je diep? Als je dit doet zou ik toch maar naar parallel Squats gaan. Als ik dieper ga, heb ik er ook veel meer last van. Voor de goodmorning moet je echt zorgen dat je de boel echt goed aanspan. Chest High en buik aanspannen.
Comment
-
Pullups
6
6
6
6
seated row
10*54
10*54
8*54
8*54
Deze ging wel lekker
barbell row
10*54
10*54
10*54
10*54
Wide grip pull downs
8*40
8*40
8*40
8*40
Dips
10
10
8
8
Rope pushdown
10*20
10*20
8*20
8*20
Bar pushdown
10*20
10*20
8*20
8*20
Done ging lekker vandaag
Thnx voor de tips nog ga ermee aan de slag!Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Seated db
10*22
10*22
10*22
8*22
DB side raise
10*8
10*8
10*8
10*8
seated Dumbell upright row.(rain style)
12*8
12*8
12*8
12*8
Incline front raise.
3x10 kilo schijf zo vaak mogelijk.
Facepulls
12*18
12*18
12*18
12*18
Barbell shrug
10*52
10*52
10*52
10*52
Kuitjes
3 setjes zwaar gevolgd door 4 setjes licht.a.
Abs
planking&bb ab rolloutMotivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostUppen die hap!! Heb je niet zoiets van.. nou die eerste twee setjes kwam ik gewoon tot 12 herhalingen eens kijken hoe ver ik kom al ik een zwaardere dumbell pak? Doen!Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment