Originally posted by Ruhl
View Post
GI gaat weer loggen: hobbelweg naar flexcup 2015!
Collapse
X
-
Originally posted by east1977 View PostVlgs Shaw is het niet zo handig en minimaal 3500 kcals eten, maar ik ben begonnen toen ik in de cut zat, daarna overgegaan naar onderhoud. Nu ook in de cut, merk dat ik aan het einde van een training behoorlijk op ben, daarom doe ik BP ook als eerste.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostStel ik pas het toe. Is deze indeling dan iets:
1. Bench 10x3 + rest oefeningen borst en triceps
2. Rug, biceps, onderarmen
3. Rust
4. Bench 10x3, schouders
5. Armen (herstellen altijd snel, en groeien niet met 1x per week)
6. Benen, buik
7. Rust
Bewust ervoor gekozen om niet de oefeningen te vermelden, ik varieer graag.
Tricep en Bicep werk zullen minder setjes zijn wanneer ik ze combineer met andere spiergroepen.
Op armen dag ga ik voor ongv. 18 werksetjes in totaal, dus 3 oefeningen van 3 setjes per kant.
Mochten de gewichten zwaar(der) worden kun je altijd nog terugschakelen en een soort van moderate day inlassen.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View Posthuh waar haal je dat vandaan?
Beef Up Your Bench Press 10x3 Workout Program | Muscle & Strength
Comment
-
1. Borst ( 9 werksetjes, 3 oefeningen, 10 reps) triceps
2. Rug, biceps, onderarmen
3. Rust
4. Bench 10x3, schouders
5. Armen (herstellen altijd snel, en groeien niet met 1x per week)
6. Benen, buik
7. Rust
Bewust ervoor gekozen om niet de oefeningen te vermelden, ik varieer graag.
Tricep en Bicep werk zullen minder setjes zijn wanneer ik ze combineer met andere spiergroepen.
Op armen dag ga ik voor ongv. 18 werksetjes in totaal, dus 3 oefeningen van 3 setjes per kant.
Comment
-
Squats
10x85
5x105
6x125
3x135
2x145 zat meer in maar aangezien geen spotter voor veiligheid gekozen
Legpress
15x200
10x240
12x280
Lunges: kai style 2x8 kg
3x20 stappen
Zo ver mogelijk uitstappen natuurlijk, merkte vandaag dat ik dat voorheen niet genoeg deed. Vandaag voelde ik de spieren pas echt rekken.
Leg extensions supersetted
15x55
15x55
15x55
Dumbell curl supersetted
10x14
10x18
10x18
Dumbell hammer curl
6x24
6x24
10x20
Barbell curl: dropsets
15x30
10x25
10x20
Crunches
15x40
15x45
8x50
Crunches: de benen moet je hierbij wat optrekken
15x50
12x65
Eindelijk is de legpress vrij
Calves: op legpress steekgewicht
30x120
12x140
14x190
12x190 + 16 kg aan dumbells
12x190 + 16 kg aan dumbells
15x100 slowreps/dropset
10x80 slowreps/dropset
10x60 slowreps/dropset
20 minuten cardio, hier besefte ik dat ik de hamstrings vergeten was.. maar vond het wel goed zo.
Helemaal voldaan vandaag
Gewicht op de weegschaal blijft hetzelfde, maar ik verlies wel cm's op mijn buik Ik merkte dit aan mijn liftingbelt, kan weer een gaatje verder! Morgen begin ik aan dag 1 van het nieuwe schema.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment