Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hmm lijkt me lekkere oefening, alleen heb zo'n benchding met bankje eraan vast en zit dan met die dumbbells tegen de steunen aan helaas.
Volgens mij heb ik afgelopen jaren toch wat verkeerd gedaan want ben nog lang niet even big als jij ..
Hmm lijkt me lekkere oefening, alleen heb zo'n benchding met bankje eraan vast en zit dan met die dumbbells tegen de steunen aan helaas.
Volgens mij heb ik afgelopen jaren toch wat verkeerd gedaan want ben nog lang niet even big als jij ..
Is wel een lekkere oefening idd! Maar ben meer van de normale row :P
haha Dankje man. Nouja, consistent zijn he, zowel in eten als trainen, heb me het eerste jaar dan ook redelijk autistisch gedragen. Nu wat minder... Had ook wel een redelijk breed frame van mezelf.
Gisteren deadlift + rug gedaan.
Enige motivatie die ik had was voor de deadlift. Daarna had ik het eigenlijk wel gezien, dus niet echt een speciale training.
Afgelopen dagen rustig aan gedaan.
Gister bob geweest, dat wierp vandaag z'n vruchten af.
Flinke training neer gezet, en heb sinds lange tijd weer een gevoel dat ik trots op mezelf ben vandaag. Af en toe is dat wel goed
paar PR's
WU:
Squat: 10x40 - 10x60 - 8x80
RDL: 3x10x50
Om en om.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment