Mooi mooi !!! blijven gaan
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Gisteravond nog met m'n vriend naar de gym geweest voor de gezelligheid, heb ik toch nog m'n plate loaded pulldowns 3x50kg kunnen doen.
Ga trouwens volgende week een weekje weg lekker eten en even genieten. Week erna wil ik nog 6 weekjes cutten voordat de zomer voor de deur staat, hopen op hier en daar wat extra definitie (fingers crossed voor armen en benen)Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by rain View PostMooie progressie juffrouw Smit.
Voor de gezelligheid naar de gym gaan?
Ben ik niet de enige dus?
Jazeker, althans, als ik zelf al wel m'n ding heb kunnen doen vind ik het prima. Beetje kletsen en kijken hoe de meesten daar staan te buffelen is ook wel eens leuk. En natuurlijk PT'er spelen voor m'n vriend (joking)
Originally posted by Hansi View PostAan je log te zien heb je een prima progressie gemaakt? Maak je nog een before and after pic?
Before en after voor m'n aankomende cut? Ben ik zeker van planFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostGisteravond nog met m'n vriend"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by rain View PostDat zal bij mij wel niet lukken.
Of heb je nog vriendinnen met vrijgezelle moeders?Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostVolgens mij heb ik nog wel twee vriendinnetjes met een vrijgezelle oma. Zal wel in de leeftijdscategorie zitten van 60-70 jaar. Is dat ook nog acceptabel voor jou? Moet natuurlijk dan wel meteen wat voor iedereen te kletsen hier zijn heGoed gejat is het halve werk!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment