Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gisteravond nog met m'n vriend naar de gym geweest voor de gezelligheid, heb ik toch nog m'n plate loaded pulldowns 3x50kg kunnen doen.
Ga trouwens volgende week een weekje weg lekker eten en even genieten. Week erna wil ik nog 6 weekjes cutten voordat de zomer voor de deur staat, hopen op hier en daar wat extra definitie (fingers crossed voor armen en benen)
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Voor de gezelligheid naar de gym gaan?
Ben ik niet de enige dus?
Bedankt!
Jazeker, althans, als ik zelf al wel m'n ding heb kunnen doen vind ik het prima. Beetje kletsen en kijken hoe de meesten daar staan te buffelen is ook wel eens leuk. En natuurlijk PT'er spelen voor m'n vriend (joking)
Aan je log te zien heb je een prima progressie gemaakt? Maak je nog een before and after pic?
Jazeker, heb zelf ook eens wat terug zitten bladeren, valt me nu eigenlijk pas echt op. Veel sterker en (in mijn ogen) een beter lichaam + ik leef gewoon vele malen gezonder, ook niet verkeerd.
Before en after voor m'n aankomende cut? Ben ik zeker van plan
Of heb je nog vriendinnen met vrijgezelle moeders?
Volgens mij heb ik nog wel twee vriendinnetjes met een vrijgezelle oma. Zal wel in de leeftijdscategorie zitten van 60-70 jaar. Is dat ook nog acceptabel voor jou? Moet natuurlijk dan wel meteen wat voor iedereen te kletsen hier zijn he
Volgens mij heb ik nog wel twee vriendinnetjes met een vrijgezelle oma. Zal wel in de leeftijdscategorie zitten van 60-70 jaar. Is dat ook nog acceptabel voor jou? Moet natuurlijk dan wel meteen wat voor iedereen te kletsen hier zijn he
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment