Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ow Kir vergeten..
Ik deed die 10x20 omdat dit de 1ex was dat ik stiff legged deadlift deed dus moest ff kijken hoe ik de oefening moest uitvoeren..
Ik heb ook geen idee wat met stiff legged een acceptabel gewicht is om triples mee te doen..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Ik kon ook niet wachten
Komt erbij dat als ik echt zwaar squat mn knieen te brak zijn voor de rest van de training..
Ok
2 setjes leg extension als opwarming
3x60
3x100
1x150
1x200
0x220 ik kwam wel omhoog maar voelde een hand op mn rug omdat ik ff stil stond dus dan maar opnieuw
1x220Hell yeah mn knieen helemaal verrot buigen is er niet meer bij maar ik heb het gehaald ik voelde dit x niks
Voor de rest wat stom gepomp
zoals 2x5x37,5 dumbell drukken vlak
en 25x60 bankdrukken
verder nog een 8 setjes rope push down van 20 reps puur om bloed te stampen..
Training was eigenlijk bedoelt voor de squat en die is gelukt dus ik ben een trots man haha
Maar jezus wat is DAT zwaar
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 10 2006,20:31)]Gefeliciteerd met het behalen van 220 kg. squat! Wat een gewicht zeg, 2x eigen lichaamsgewicht.
Was het raw, of met riem/kneewraps? En zou hij op een powerliftwedstrijd goedgekeurd worden? Parallel e.d.
Kniebanden en een riem heb ik niet al ga ik die nu maybe wel kopen ik ben 3x geopereerd aan mn kruisband en ik moet bekennen dat ik nu toch wel heel erg last heb van mij knie..
Volgens mn trainingsmaatje ging ik behoorlijk diep maar ik heb het zelf niet gezien dus ik durf niet te zeggen of de lift in een pl wedstrijd goedgekeurd zou worden..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Citaat[/b] (snipke @ Feb. 11 2006,11:25)]knappe presatie kerel, ikzelf zit al een tijdje boven de 200 maar 220 heb ik nog nooit geprobeerd. Misschien nu in mijn kuurtje
Grtz
Hehe ja maar jij kunt 8x200 dus moet je wel 230/240 kunnen..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment