ga is aan je werk man
Mijn trainingslog
Collapse
X
-
Rug biceps
Deadlift
6x60
3x100
3x140
1x180! Ging nog vrij soepel ook PR!
0x190 failed point halverwege..
Daarna nog wat oefeningen die ik zo invul mn computer start windows niet normaal op en lijkt af te sterven ik zit hier nu via taakbeheer ctrl alt delete en opdracht prompt heel apartIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ff de complete op zich waardeloze training
Ik had me zoals onderaan staat zo gefocust op die deadlift dat toen die over was al mn spirit weg was oftewel ik moest es een dag werken en was moe
Rug, Biceps.
Deadlift
6x60
3x100
3x140
1x180 PR!!!!
0x190 failed halverwege ach boeiend ik had mn doel al bereikt
8x130
Tbar
8x40
8x60
6x80
Lat pulley na 2 setjes gestopt ik had me compleet opgeladen voor die deadlift en had eigenlijk geen zin meer haha
Daarna wat biceps met een 100 rep cable curl in stappen met licht gewicht..
Owja en nog 8 minuten steppen met hartslag op 160 haha mn conditie zuigt echt heel erg
HieIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by punanibangelijk dichtbij
Wordt toch nog spannend
Al ga ik vanaf nu wel met een riem deadliften normaal doe ik niet aan straps en riemen etc maar met die failed 190 kreeg ik te horen van de enige gast in mn sportschool die sterker is dan ik met deadlift dat ik met deze gewichten toch maar beter een riem kon gebruiken.(hij vertelde een verhaal dat ie zelf es door zn rug was geklapt en daarna weken niet normaal had kunnen lopen omdat ie te eigenwijs was voor een riem)
En voor squat lijkt het me ook niet onplezantIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Lekker die cardio aan het eind. Een betere conditie is ook wel prettiger met herstellen na zware sets squat/deadlift.
Ik zou een riem alleen gebruiken als je het echt denkt nodig te hebben. Als je het gevoel hebt dat het niet nodig is zou ik hem niet gebruiken. Straps kan je imo wel gebruiken om failende grip te voorkomen.
Maar die 200 kg. deadlift moet wel raw zijn he!Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Ik zelf vind een riem niet nodig..
Heb altijd geroepen dat riemen, handschoentjes en straps voor flikkers zijn..
Ik vind dat zo irritant he van die kneusjes die bv 60 kg deadliften en de hele training met hun riem omlopen hun straps om de barbell binden hun knieen intapen etc etc..
En bovendien kan mijn onderrug het prima hebben doordat ik nooit met een riem heb getraind hij is er dus aan gewend geraakt
Dus je hebt gelijk laat die riem maar zitten..
En straps heb ik tot zover niet nodig ik ben met die 180 nog een seconde of 5 smilend blijven staan
Ik doe wel es static holds en kan met bv 140 kg zo een minuut blijven staan zonder gripproblemen..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Owja dat cardio is NIET lekker maar wel heel hard nodig als je ziet dat ik na 8 minuten al doodop ben
En inderdaad ik sta altijd als een idioot te hijgen tijdens deads en squats..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Benen
Squat
10x60
6x100
6x140
10x160
8x180
Lekka en easy
Legpress
10x240
10x320
8x480
Lying leg curl
10x62,5
10x72,5
8xvol blok
Nog wat calf raises na staand..
Heb geen stiff legged gedaan omdat ik voor mn training de 185 aanviel met dead ik kreeg em boven maar had de barbell scheef beet zodat ik niet naar achteren kon haha hierop attendeerde mijn broer mij die er net kwam aan lopen hij zei: he sukkel die schijven rollen eraf man je staat scheef..
Die 185 was om punani te pesten maar helaasIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-