Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Behind neck press met losse barbell
10x45
10x55
10x65
3x75 hier klapte ik vol tegen de beugels en weg setje..
Dumbell drukken is zelfde beweging maar ach lekka boeiend
10x20
10x25
6x30
Barbell shrugs
10x60
10x100
10x140 al waren deze toch met een minder grote rom dan de voorgaande..
Omgedraaide peck deck en een soort side raises machine lekke licht pompen in supersets..
French press
10x30
10x40
6x50
Smal bankdrukken
10x60
7x70
6x70
Vraagje hoe smal pakken jullie de barbell er kwam een gast naar me toe die zei dat je de duimen tegen elkaar aan moet doen en dat is dan waar je em moet pakken..
Maar dat zuigt aan mn polsen?
Dumbell overhead extension
10x25
10x30
10x35
Rope press down
100 reps met 37,5 kg
telkens 25 reps dan is de volgende we waren met 3 dus ongeveer 1:15 rust tussen de setjes..
Gevoel over de training is lekka goed opgepompt en lekker volume..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Lekker volume voor de triceps! Smal bankdrukken moet je echt niet met je duimen tegen elkaar doen, dat is slecht voor je polsen. Ook heb je dan veel minder controle over het gewicht.
Zelf zit er tussen mijn duimen ongeveer 35 cm. Ik hou mijn elleboven zo dicht mogelijk bij mijn lichaam en laat de barbell nét onder mijn borst zakken. Een stuk lager dan met gewoon bankdrukken dus.
Vanaf volgende week wordt overigens alles omgegooid..
Ik ga 8 weken lang een powerliftschema volgen waar ik 3x per week bank deadlift en squat..
Ik zal daarnaast 1 dag in mn week wat lichtjes armen trainen voor de volledigheid en wat side raises om geen massa op die spiergroepen te verliezen..
Mijn keuze komt voort uit het feit dat ik weinig tot geen motivatie meer kan halen op 1cm groei bv op mn armen in een half jaar tot een jaar tijd en dan moet ik nog geluk hebben ook..
Met krachtoefeningen merk ik gewoon dat ik veel meer motivatie heb en het prachtig vind van mezelf te winnen.
Ook weet ik dat met mijn levensstijl nooit droog zal worden en ik heb daar ook geen zin in..
Hierdoor ontbreekt de mogelijkheid ooit wedstrijden te kunnen doen.
Kom ik op het punt dat ik zonder competitieelement een stuk minder serieus ben dan wanneer het ergens om gaat..
Als deze 8 weken mij bevallen kan het best zijn dat ik een nog een powerliftschema ga volgen en daar dan mee doorga..
ben ik dan nog welkom op dit board?
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Ben ik vergeten te vermelden
Heb 20 minuten gespint na de tijd
Strongman is mijn doel ik wil geen pl wedstrijden maar wilde die lifts verhogen om van bb gewichten af te komen
Als je andere suggesties hebt ben ik daar altijd voor in!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment