Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Walking DB lunges (dit is het nadeel van in house of gain trainen... die bodybuilders smeren je allerlei kut oefeningen aan die je niet eens wilt doen en die het gevolg hebben van een verkracht kont gevoel)
12x30 (gewicht DB in elk hand)
16x30
16x30
Hahaha die bodybuilderts toch
nice bench!!
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
bedankt! we zullen wel zien wat voor bench ik er uitsmijt binnen 2 weken op de house of gain classics ;p
vandaag gewoon wat deload gedaan op squat ter voorbereiding voor de maxeffort van volgende week.. hoop toch wel een beetje op die 160 maar durf ook niet teveel te hopen.
While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded
Walking DB lunges (dit is het nadeel van in house of gain trainen... die bodybuilders smeren je allerlei kut oefeningen aan die je niet eens wilt doen en die het gevolg hebben van een verkracht kont gevoel)
12x30 (gewicht DB in elk hand)
16x30
16x30
Mag ik vragen waarom je wel front raises doet en je dumbell lunges afschildert als een kut oefening?
imo zijn walking dumbell lunges een goede oefening ook ter bevordering van je squat
Je traint toch powerlift gericht? ben dus benieuwd waarom jij front raises doet als assistance
ja ik focus me alleen op powerliften.. frontraises zijn gewoon leuk, een zwaar gewicht gewoon omhoog smijten. het is eigelijk geen assistance, het is voor de lol.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment