Originally posted by beat-boxer
View Post
Talal: Greg splitt
Collapse
X
-
-
Originally posted by marnop View PostYo i'm back.
you miss me? heheI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ok hier komt de enige anti-beachboy training. Sommige mensen verdienden gewoon klappen vandaag. Hoe the fack kan je een shake kope voor 1.80 en het dan met 2 mensen willen delen en dan hopen dat je groeit.
Leg workout
Squat
12 x 60
10 x 65
8 x 70-30 seconde rust
12 x 50
Leg press
15 x 100
12 x 115
10 x 140
Leg curl
2 x 12 x 50
8 x 55
merk wel dat ik lager in kh zit lol :P
small horizontale leg press, benen tegen elkaar.
20 x 100, easy.
15 x 130
12 x 150
Calf raise op leg press
10 x 150, 10 x 150, 6 x 170
leg extension
12 x 65+ 2 dropsets, hier 3 setjes van en je bent officieel dood.
buikwerk
Finito heerlijke training
Btw, heb een kleine trap blessure sinds vorige week. Dus morgen alleen ff triceps en buik pakken. ff weekje rust geve.
Comment
-
Talalelh15
Hoeveel workouts per week zijn er in dit programma en hoe lang duurt 1 workout ongeveer?
Denk er zelf aan om member te worden maar kan voorlopig niet in een gym trainen en heb thuis alleen maar een bench waar je ook lat pulls en been isolatie oefeningen kan uitvoeren, ben beginner btw.
Comment
-
Originally posted by Dilios View PostTalalelh15
Hoeveel workouts per week zijn er in dit programma en hoe lang duurt 1 workout ongeveer?
Denk er zelf aan om member te worden maar kan voorlopig niet in een gym trainen en heb thuis alleen maar een bench waar je ook lat pulls en been isolatie oefeningen kan uitvoeren, ben beginner btw.
Comment
-
Heb vanochtend lekker de triceps trifecta gedaan. Ff een lekkere shocker superset tricep workout aangezien me schouders beetje gevoelig was. Maar aangezien ik toch aan het ''cutte'' ben. Maar ik merk wel dat een split eigenlijk een beetje zwaar word. Mijn vraag was zou ik eventueel naar een 3 x fb gaan? Dan lekker op de compounds knallen?
Hoor het wel :P
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostHeb vanochtend lekker de triceps trifecta gedaan. Ff een lekkere shocker superset tricep workout aangezien me schouders beetje gevoelig was. Maar aangezien ik toch aan het ''cutte'' ben. Maar ik merk wel dat een split eigenlijk een beetje zwaar word. Mijn vraag was zou ik eventueel naar een 3 x fb gaan? Dan lekker op de compounds knallen?
Hoor het wel :P
Beter gewoon altijd als basis split aanhouden ivm herstel.
Je kan wel af en toe een weekje FB pakken, maar 3x per week knallen op compounds heb je verder weinig aan.
Bij FB gewoon een mix maken van diverse soorten oefeningen grotere compounds gemengd met meer isolerend werk.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostBeter gewoon altijd als basis split aanhouden ivm herstel.
Je kan wel af en toe een weekje FB pakken, maar 3x per week knallen op compounds heb je verder weinig aan.
Bij FB gewoon een mix maken van diverse soorten oefeningen grotere compounds gemengd met meer isolerend werk.
Push-pull(borst,rug, beetje achterkant schouders), lowerbody, schouders, armen. Zo hebben me zwakke punten wat extra love .
Vandaag trouwens echt heeeeerlijk, heb cardio 25 minuten gedaan. Ervoor 20 gr isolaat whey met 200 mg caffeine.
10 minuten moderate cardio, 10 minuten hiit(30:60), 5 minuten moderate cardio. Daarna 15 minuten op hoog tempo buik. 15 reps decline, 15 reps lower abs, 15 reps schuine abs. 3 setjes.
Keek vandaag in de spiegel en het begint er al een beetje op te lijken. Net ff wat me ontbijt lekker genomen en zink+ vitamine c. Vanavavond doe ik push pull en van tevoren ff lekkere stukje 85% chocalade
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment