Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Idd goede uitvoering in het filmpje, en kapot dat hij gaat ! Heerlijk om bij schouders helemaal leeg te gaan.
Heb je veel krachtverlies in je cut Talal ?
Ja krachtverlies.. hmm. Weet je wat het is. Ik deed sommige oefeningen gewoon verkeerd en waardoor ik verkeerd beeld kreeg van mijn kracht. Dus het valt mee qua krachtverlies.
Hij was al aardig leeg idd, en dit was halverwege de training ongeveer. Ben nog een filmpje aan het uploaden met nog een paar oefeningen. Maar duurt erg lang dat uploaden....pffff.
Ja krachtverlies.. hmm. Weet je wat het is. Ik deed sommige oefeningen gewoon verkeerd en waardoor ik verkeerd beeld kreeg van mijn kracht. Dus het valt mee qua krachtverlies.
Met verdubbelen van je carbs ga je lekker opblazen in je spiermassa en schiet je kracht omhoog. Je zal gelijk ook nog een stukje droger worden.
@Talal, oke ben zelf ook blij dat ik me er snel overheen heb gezet om op mind-muscle connection te trainen in plaats alles te hoog te pakken. En hoeveel % vet ben je ongeveer per week verloren ?
@Talal, oke ben zelf ook blij dat ik me er snel overheen heb gezet om op mind-muscle connection te trainen in plaats alles te hoog te pakken. En hoeveel % vet ben je ongeveer per week verloren ?
geen idee per week. maar heb nek-taile methode gebruikt. Maar vertrouw die niet zo. Dus ik let meer op de spiegel
Vanochtend weer lekker getraind. aangezien ik morge en komend weekend rust wil hebben. Heb ik schouders,biceps en triceps gepakt in ongeveer 1 uur kwartier.
Was wel ff lekker, volgende week ff doorknallen met 4 x fb. 2/3 weekjes lang.
p.s Martin heb je nog die filmpjes die je zo uploade?
Middel omtrek: van 79 naar 77 cm gegaan. Die gaat echt hard joh!
nek omtrek: 35,5
Gewicht: van 74,7 kg(bloated) naar 74 kg gegaan. Ik zie er indd wat harder uit.
vetpercentage:12,4
Deze week gaan de khtjes flink omhoog, ik maak zo ff voedingsschema ervoor en dan word het weer lekker knallen. Vandaag nog ff op 100 gr kh
Kijk maar wat je er van vind, ik zit te twijfelen of de vetten hoog moeten aangezien nu we de kh als energiebron gebruiken. Ik hoor het wel en morgen 1e knaldag.
Op rustdag heb ik dan weer -120 gr maizena= 100 gr kh= 400 kcal. Kijk maar of ik hoger moet zitten of lager.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment