Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dus ik moet niet denken dat ik nog wat aan ga zetten bij eht verlagen van vet%, maar hoe zit het dan met het behoud van spieren? Verlies je altijd wat massa of hoeft dit niet perse?
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Je kan wel spiermassa aanzetten als je je vet verlaagt, maar alleen als je voeding daar goed op is afgestemd. Spiermassa behouden daarvoor geldt in feite hetzelfde, je voeding moet toereikend zijn.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• zo ff lekker 45 minuten cardio, hmm heb er zin in

Comment

• heerlijk hoge intenstiteit schouder trainin gehad. Phoe begin er gewoon steeds meer zin in te hebben. Nog ff geduld tot ripped talal en dan gaan we foto's maken.

En vergeet niet je ego te checken als je de sportschool komt binnenlopen, heb er vandaag weer 1 halve squats+dumbel presses zien maken.

Comment

• Hij gaat lekker ! Superset-dropset training neem ik aan ?

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
              Hij gaat lekker ! Superset-dropset training neem ik aan ?
              Jup uiteraard ahah

Comment

• ff spieken bij jou hoor maatje

ben echt benieuwd straks naar jou pic's.

Comment

• Ik ben maar 5kg in totaal sterker dan jij
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                    ff spieken bij jou hoor maatje

ben echt benieuwd straks naar jou pic's.
                    pff krijge we dalijk weer hoge verwachtingen. Ben nog steeds een skinny motherfucker hoor. :P

Originally posted by kojak View Post
                    Ik ben maar 5kg in totaal sterker dan jij
                    ahah ik heb die gewichten een aantal maanden geleden getild. Ik durf bijna zeker nu te zeggen dat ze niet lukken. Mischien ff x kijken als weer max ot doe. Maar weet je wat het was: ik denk dat ik sommige oefeningen gewoon partial deed hoor. Of iedergeval niet volledig correcte manier.

Comment

• Heb vandaag ook roucattane gekregen voor mijn acne. Werd er een beetje moe van pff. Hopen dat het opklaart en geen negatieve gevolgen tijdens mijn training

Comment

• heerlijke arm training, volg nog steeds greg plit zijn oefeningen. Af en toe wat variaties erop maar principe hetzelfde.

Hebben jullie ook altijd dat je soms in de spiegel kijkt en ineens helemaal lelijk vind. Niks komt er goed uit. alles lijkt voor niks. Pff word je helemaal gek van, maaarr dan kijk je ff lekker na een goede training en dan komt alles weer heerlijk naar boven en zie je dat je harde werk niet voor niets is.

arm traing:

ez curl bar(mijn biceps zijn echt slap ahah, maar deze wel met perfecte uitvoering gedaan) Hij was met 10 kg bijde kanten. + 3 dropsets
                        10 kg=4 reps, 5 kg=10 reps, 2.5 kg= 15+ reps.

Dead hang preacher barbel curl, zwaar hoor jongens. Negatieve alleen maar van 6-8 sec. Brand en precies als je niet meer kan is er lekker een spotter die je nog 2 wilt laten doen.

concentration curl, lekker spanning erop en bovenin draaie.

triceps:

skullcrushers! heerlijk. supersetted met one arm dumbel extension

reverse grip pushdown vs one arme reverse grip pushdown. 6-8 reps tot 15-20 reps.

Dippen max out tussen bankjes
                        set 1: 45 reps
                        set 2: 30 reps
                        set 3: 20 reps

Nog ff onderkant buik aangepakt met leg raises en gewichten.

En maanndag weer lekker knallen, morgen rustdagje met low carb

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post

Hebben jullie ook altijd dat je soms in de spiegel kijkt en ineens helemaal lelijk vind. Niks komt er goed uit. alles lijkt voor niks. Pff word je helemaal gek van, maaarr
                          Nee. gewoon niet teveel in de spiegel kijken en gewoon goed concentreren op je trainingen. als je teveel gaat focussen op je fysiek inplaats van de training. hoe wil je progressie boeken dan?
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Originally posted by beat-boxer View Post
                            Nee. gewoon niet teveel in de spiegel kijken en gewoon goed concentreren op je trainingen. als je teveel gaat focussen op je fysiek inplaats van de training. hoe wil je progressie boeken dan?
                            Sorry ik begrijp je niet helemaal?

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                              Sorry ik begrijp je niet helemaal?
                              ik begrijp hem ook niet maar jouw wel,

heb ik ook en denk dat iedereen dat wel heeft.
                              soms denk ik echt wow, je hebt echt zieke progressie geboekt. terwijl ik 2 dagen later een kutfysiek lijk te hebben.

echt kut is dat.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                                ik begrijp hem ook niet maar jouw wel,

heb ik ook en denk dat iedereen dat wel heeft.
                                soms denk ik echt wow, je hebt echt zieke progressie geboekt. terwijl ik 2 dagen later een kutfysiek lijk te hebben.

echt kut is dat.
                                erg herkenbaar...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X