Talal: Greg splitt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitleg van beat-boxer is nochtans niet zo ingewikkeld
    ik citeer:
    Hij bedoelt gewoon dat je niet teveel mag focussen op fysick maar soms gewoon moet trainen zodat je betere progressie maakt.
    I'm not special, but not the same as you.
    Because I do things you will never do.
    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Ahha gelukkig merken meer mensen het, en nbpt aah nou op die manier. Progessie wil ik in massa en hoef niet perse in kracht atm

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
        ik begrijp hem ook niet maar jouw wel,

heb ik ook en denk dat iedereen dat wel heeft.
        soms denk ik echt wow, je hebt echt zieke progressie geboekt. terwijl ik 2 dagen later een kutfysiek lijk te hebben.

echt kut is dat.
        Maandag of dinsdag had ik zo'n dag, ik keek in de spiegel en dach: yessss gaat de goede kant op !

Woensdag keek ik in de spiegel en dacht ik, hmm mijn fysiek nog zoooo ver van mijn doel.

Zal wel aan vocht/carbs en belichting liggen.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Hebben jullie ook altijd dat je soms in de spiegel kijkt en ineens helemaal lelijk vind. Niks komt er goed uit. alles lijkt voor niks. Pff word je helemaal gek van, maaarr dan kijk je ff lekker na een goede training en dan komt alles weer heerlijk naar boven en zie je dat je harde werk niet voor niets is.

De volle drogere look die je NA een trainig in de spiegels ziet is hoe je er uit zal of kan zien een paar weken later VOOR de traning. Dat geldt dus voor elke training.

Dus dat is elke training weer waar je naartoe werkt. Dus altijd blijven kijken naar de gains tijdens en na de training want zo ziet de toekomst er uit. Voller, droger, harder, groter, beter, sterker, enz
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
            De volle drogere look die je NA een trainig in de spiegels ziet is hoe je er uit zal of kan zien een paar weken later VOOR de traning. Dat geldt dus voor elke training.

Dus dat is elke training weer waar je naartoe werkt. Dus altijd blijven kijken naar de gains tijdens en na de training want zo ziet de toekomst er uit. Voller, droger, harder, groter, beter, sterker, enz
            Nou mooi zo, heb een kleine dillema eigenlijk. Keek vandaag op de weegschaal en woog tot mijn schrik 74 kg. Dat is dus in 2 weken ong 1,5 week weg. Maar me taille is van 84 naar 80 cm gegaan. Maar ik zie er wel leaner uit in de spiegel maar tegelijkertijd is me kracht wel echt minder geworden.

Ik rekende dus ff me voeding uit en zag ik dat op ik rustdagen gewoon veels te weinig at leek mij:

Verdeling kwam uit op:

kcal: 2060 e: 236 k: 104 v:110

trainingsdagen kwam uit:
            kcal: 2510 e:240 k: 210 v:111

Wat zal ik nu doen en wat zal ik verhogen, ik gok dat me behoefte rond de 2600/2700 zit.

Hier is de me schema:

2shared - download rustdagen cut 2012 nove.xls

Comment

• Mail me anders ff Tal, dat werkt wat makkelijker.
              Dan gaan we even wat schuiven met KH en vetten.
              En eventueel een korte periode een ander trainingschema.

Maar je wordt nu dus behoorlijk droog. Je raakt ook wat volume kwijt, dat kost kracht inderdaad.
              Eet vandaag even wat extra KH, liefst met een lichte training er bij voor betere opname op de juiste plekken.
              Je hebt mijn emailadres?
              Anders is die wel te vinden op www.fitnesstrainer.webklik.nl
              Ciao.

Comment

• Ik bedoelde dat je niet teveel in de spiegel moet gaan kijken en gewoon door moet knallen.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

• heb het gestuurd martin, check je mailbox maar:d

Comment

• yep heb het gevonden maatje.
                    ik ben nog even bezig met wat schema's voor andere mensen dan zal ik voor jou ook weer even wat in elkaar zetten.

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                      yep heb het gevonden maatje.
                      ik ben nog even bezig met wat schema's voor andere mensen dan zal ik voor jou ook weer even wat in elkaar zetten.
                      Prima neem je tijd hoor! we hebben geen haast

Comment

• Ik heb wel iets gevonden dat zeker iets voor jou is als je straks klaar bent met droog worden.

Is wel goed te mixen met Greg Plitt schema's.

http://www.youtube.com/watch?v=YRmmb...eature=related

Comment

• @Marnop je moet sowieso goed zijn in handstand grappen enz. dan kan je het volgen

Comment

• Dat is te leren beste Furry. Zeker als je nog jong bent.
                            Maar het gaat meer om het totaal plaatje, de handstand oefeningen hoeven niet persee.

Comment

• Leuk filmpje maar zou niet echt mijn ding zijn.. meer conditioning en zo of zie ik dat helemaal verkeerd?
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Best of both worlds denk ik. Conditioning en (explosieve)kracht.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X