Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heerlijke squat rick, ik weet nog niet waarneer ik het podium opga.. misschien nog einde dit jaar misschien begin volgend jaar even kijken!
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Super!
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Squat jij op gewone sportschoenen?
        Heel klein beetje dieper gaan ook.

Op naar die 200
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by jobr View Post
          heerlijke squat rick, ik weet nog niet waarneer ik het podium opga.. misschien nog einde dit jaar misschien begin volgend jaar even kijken!
          Thanks maat!
          lekker bezig dan, als jij nog ff zo doorgaat kun je sws dit jaar het podium op. Ik wil proberen voor volgend jaar, maar volgensmij zijn bijna alle wedstrijden voor beginners (D (jeugd) klasse) op zondag, wat helaas voor mij niet doorgaat ivm religie.

Super!
          Thanks bra
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
            Squat jij op gewone sportschoenen?
            Heel klein beetje dieper gaan ook.

Op naar die 200
            Jep.. oke, ga ik proberen, thanks! Sws, wou die voor het eind van het jaar fiksen, we shall see

Comment

• Heb je geen schoenen met hardere zool of indien het mag daar zonder schoenen.

Gaat goed rick, ben benieuwd waar dit naar toe gaat.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                Heb je geen schoenen met hardere zool of indien het mag daar zonder schoenen.

Gaat goed rick, ben benieuwd waar dit naar toe gaat.
                Nee, heb ik helaas niet. Ik heb deze schoenen ook aan omdat ik een licht zooltje onder zit, net als bij PL schoenen.

Thanks kerel, deze week beginnen met DL in dan maxen, ook BP maxen als de gym niet weer overstroomt met mooiboys.

We keep on lifting

Comment

• Waarom zo lang wachten met zakken? Snap dat je je gewenste positie zoekt en mentaal wil voorbereiden, maar zou toch wat vlugger gaan volgende keer haha Wel dikke PR hoor, moet ik je toegeven. Ik doe het je het komende half jaar iig nog niet na.
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Gaat wel goed, Rick. Gewoon wat vaker oefenen met dat gewicht dan gaat het nog beter. En laat die spotter maar achterwege, die heb je niet nodig en je staat toch in een kooi.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Originally posted by GespierdeMug View Post
                      Waarom zo lang wachten met zakken? Snap dat je je gewenste positie zoekt en mentaal wil voorbereiden, maar zou toch wat vlugger gaan volgende keer haha Wel dikke PR hoor, moet ik je toegeven. Ik doe het je het komende half jaar iig nog niet na.
                      Waarschijnlijk doet hij dat om spanning op te bouwen in ze spieren door controleert te dalen. Waardoor hij dus in controle is van het gewicht en het gewicht niet in controle over hem. Als hij dan goed timed en voldoende stretch heeft kan hij hier een beetje gebruik van maken als hij weer omhoog wil gaan.

Volgens mij zit het zo, maar de powerlifters zullen dit beter weten dan ik, hoe je mooi gebruik kan maken van je opgebouwde rek op je spieren.

@ Rick bruut gewicht wat je daar verplaatst. Als je een tikje dieper ga zit je onder parallel en dat is gewoon keurig. Desalniettemin, prima prestatie. Ik doe het je bij lange na niet na.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by GespierdeMug View Post
                        Waarom zo lang wachten met zakken? Snap dat je je gewenste positie zoekt en mentaal wil voorbereiden, maar zou toch wat vlugger gaan volgende keer haha Wel dikke PR hoor, moet ik je toegeven. Ik doe het je het komende half jaar iig nog niet na.
                        Omdat ik ff wil voorbereiden, weten wat ik me nek hem, boos maken, spieren aanspannen, ademhaling controleren, wachten op het goede moment. Thanks!

Gaat wel goed, Rick. Gewoon wat vaker oefenen met dat gewicht dan gaat het nog beter. En laat die spotter maar achterwege, die heb je niet nodig en je staat toch in een kooi.
                        Bedankt inferno, oke, hij was nu idd niet nodig, maar heb liever dat ik hem wel haal mbv spotter dan dat ik hem moet laten flikkeren..

Waarschijnlijk doet hij dat om spanning op te bouwen in ze spieren door controleert te dalen. Waardoor hij dus in controle is van het gewicht en het gewicht niet in controle over hem. Als hij dan goed timed en voldoende stretch heeft kan hij hier een beetje gebruik van maken als hij weer omhoog wil gaan.

Volgens mij zit het zo, maar de powerlifters zullen dit beter weten dan ik, hoe je mooi gebruik kan maken van je opgebouwde rek op je spieren.

@ Rick bruut gewicht wat je daar verplaatst. Als je een tikje dieper ga zit je onder parallel en dat is gewoon keurig. Desalniettemin, prima prestatie. Ik doe het je bij lange na niet na.
                        klopt ja.. Thanks, jaa maar zoals je in het filmpje ziet, ik zit al met me hams tegen me kuiten aan, maar probeer zo diep mogelijk te gaan ja.. Thanks

Comment

• gister een paar dikke pics geschoten:

Comment

• Ziet er goed uit!

Comment

• Dude, jouw stats zijn insane, ik kom jouw logje niet vaak tegen maar meestal als ik 'm zie staat er weer iets in waar ik m'n ogen van uit sta te kijken.

Overigens over dat ' zo lang wachten ' waar mensen over beginnen is dit een heel goed iets om te doen, je focust je ten minste echt op alles wat er bij komt kijken. Zou dat absoluut niet veranderen. Gefeliciteerd met je PR, daar mag je echt trots op zijn
                              Broomstick_bodybuilding op insta
                              F#CK heavy weights

Comment

• Mooie PR en goede pics rick. Wedstrijden zijn inderdaad vaak op zondag. Jammer dat je niet mee kan doen ivm religie. Mocht ik ooit mee doen dan zou ik het leuk vinden om met zo veel mogelijk bodynetters op het podium te staan
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X