Snoertje vergeten? Creatieve smoes. Dan stuur je toch een paar foto's per email. Heb je geen snoertje voor nodig.....
Dinky's logje
Collapse
X
-
de foto's staan op haar laptop... en als ze geen snoertje heeft kan ze die niet aanzetten.
We waren het weekend beiden bij mijn ouders.
Zondag avond terug naar Nederland gekomen, maar toen had zij een loge
Ik hoop ze nu een dezer dagen te krijgenik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Intussen gaan de trainingen gewoon door... die foto's daar wordt ik niet sterker en niet droger door
vanmiddag Borst/ triceps
BP : 25kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg/
42,5kg.... maar 4 reps deze keer
Incl BP (smith): 20kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg/ 45kg (en deze 8x was vorige keer maar 6 )
DB fly 5 setjes 5kg
DB Press: 7,5kg/ 10kg/ 12,5kg/ 12,5kg/ 14kg
cable fly: 1plaat/ 3x 2plaat/ 3plaat
tri push down: 25kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg/ 45kg
overhead ext. : 25kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg/ 40kg
dips: 6- 8- 7- 6- 6-
decl. sit ups 5 setjesik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
aaaggghhhh... ik had een foto album aangemaakt, maar hoe krijg ik mijn foto's nu daarin????
dan maar zo:
140818_Training_022-edit_web-2 -b.jpg140818_Training_100-edit_web-2 -b.jpg140818_Training_125_web-2 - b.jpg140818_Training_266_web-2 - b.jpg140818_Training_383_web-2 - b.jpgik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
140818_Training_187-edit_web - (4b).jpg140818_Training_359_web - b.jpg
ik heb er ook 5 in zwart wit.... maar ik mag niet meerik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
intussen vanochtend ook weer getraind. Haast klus In Purmerend voor het werk
Schouders/ rug
shrugs: 40- 50 60-70- 70
Bent over side raise: 5 setjes
cable rear delt: 5 setjes
DB press: 7-8-9-9-9 (wijder laten zakken, onderarmen vertikaal houden, maakt de oefening weer een stuk zwaarder)
cable one hand side raise: 5 setjes
pull up:5-5-5-4-4
lat pull down: 25-30-35-40-40
latt pull op grond: 25-30-35-40-40
row: 25-30-35-40- .... en toen was de tijd opik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
gisteren
12.00-13.00 poseren en routine
13.45-15.00 benen- biceps training
15.15- 15.45 loopband steady state cardio
vanochtend
5x 20 sit ups
3x planken front- links- recht (9min totaal)ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
vandaag Borst- triceps training
gevolgd door uur hardlopen op de loopband.... nou ja hard???
terwijl ik bij het opwarmen altijd 10km/u doe, had ik hem nu op 8km/u gezet, en merkte dat ik na een kwartier ongeveer toch echt terug moest schakelen om het te kunnen volhouden... 7km/u... is niet echt hard te noemen hé
Ben benieuwd of ik dit de komende tijd ga kunnen opbouwen of dat het eerder steeds moeilijker vol te houden gaat zijn.
Vanaf morgen wordt ook mijn voeding weer aangepast.ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
Gisterochtend schouder/rug training,
gevolgd door 40 min hardlopen/ 15 min fietsen
gisternamiddag bikini besteld,
Gisteravond rondje gelopen buiten, was lang geleden
vanochtend: 6.00 hardlopen buiten (als ik dit de komende weken vaker moet doen moet ik op zoek naar een lampje of zo, 't was nog donker toen ik vertrok)
8.30 sportschool open/ benen training, damn die was zwaarik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
oeps dat ging een betje niet goed hier ...
6.00 wekker: buikspieroefeningen, fietsen op dat hometrainerachtig ding dat hier bij mijn klant staat
na 10 min roept mijn dametje, last van het onweer buiten en even plassen (dat onweer was ik dus )
fiets buiten op het balkon gezet.... na een kwartiertje telefoon van de benedenbuurman of dat lawaai bij ons vandaan kwam
ik ben er nu maar mee gestopt, babyfoon aanschaffen zodat ik de fiets bij de keuken neer kan zetten en dan hopen dat niemand er nog last van heeftik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment