Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
bijna goed. Ik studeer nu Sport gezond & management. Wel veel minder sport dan ALO hoor maar als nog ongeveer 6-8 uur in de week. Moet aan het einde van het jaar ook stage lopen in een sportschool dat vind ik wel nice.
haha ik dacht al wanneer komt die vraag van jou Maar ja, ik heb het wel wat aangepast. Groeide de afgelopen 4 week netjes met ongeveer 0,5kg in de week.
Dit is de laatste bijlage die ik kan uploaden aangezien ik hierna op de 2mb zit. Heb geen idee hoe ik meer kan krijgen of de oude bijlage's kan verwijderen.
Avond eten is niet meegenomen omdat het vaak verchilt maar wel altijd gezond. Hollandse pot (vlees, groente, aardappelen) en we eten hier ook veel pasta's.
de training vandaag ging echt lekker, poten zijn nu goed moe!
squat;
10xstang
10x40
10x60
8x80
4x6x100 (belt) Volgens mij was de vorm wel aardig, binnenkort maar weer een filmpje posten. Alleen van de laatste set de laatste 2 gingen niet helemaal goed
de training vandaag ging echt lekker, poten zijn nu goed moe!
squat;
10xstang
10x40
10x60
8x80
4x6x100 (belt) Volgens mij was de vorm wel aardig, binnenkort maar weer een filmpje posten. Alleen van de laatste set de laatste 2 gingen niet helemaal goed
Ging wel aardig ja haha, Bij die legg extension begon ik lichtelijk wat sterretjes te zien als ik er vanaf kwam, + het deed verrekte zeer. kreeg al blikken naar me toe van; waarom doe je dat jezelf aan.
Ging wel aardig ja haha, Bij die legg extension begon ik lichtelijk wat sterretjes te zien als ik er vanaf kwam, + het deed verrekte zeer. kreeg al blikken naar me toe van; waarom doe je dat jezelf aan.
Haha, die blikken ken ik!
Ik moest laatst net na legextensions een paar traptreden aflopen, ik donderde bijna van dat trapje af omdat mijn quads de 'klap' van het neerzetten van de voet nauwelijks nog aan konden haha. Geeft toch wel voldoening hè.
Jouw Squat blijf ik jaloers op, echt goed! Hoe ben jij van plan het met de belt gaan doen, gewoon altijd om blijven doen met Squat?
dankjewel kerel, Jij gaat die squat straks ook easy pakken.
Ik denk dat ik hem met squat om blijf doen en met deadlift niet zodat ik hem daar wel goed mee train. rug verzuurde wel weer helemaal bij DL, maarja hij moet maar aansterken.
dankjewel kerel, Jij gaat die squat straks ook easy pakken.
Ik denk dat ik hem met squat om blijf doen en met deadlift niet zodat ik hem daar wel goed mee train. rug verzuurde wel weer helemaal bij DL, maarja hij moet maar aansterken.
Ik hou hem in eerste instantie ook om met Deadliften. Buik aanspannen gaat nu veel beter en rugproblemen zijn nu ook zo goed als weg. Ik luister gewoon naar Iguana of ik hem om moet houden. Heb jij wel eens je 1rm getest met Squat?
181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
De eerste rug kuit training van dit schema. Ging aardig lekker en rug zat lekker vol. De grootste pomp was na 15 min wel weer weg, dit was met borst afgelopen maandag niet zo.
Vandaag deed ik die single arm rows als 1e na laatste oefening, ik voel hem een stuk minder goed dan wanneer ik hem als 2e doe. Kan aan mijn uitvoering liggen, dus moet hier ff op gaan letten! En misschien tijdens de meet hier wat aandacht aan schenken net zoals een paar andere oefeningen.
De training;
pull ups
4x8
BOR
8x50 (te easy)
3x8x70
latt pull
4x10x50
single arm rows
3x10x20
1x10x25
straight arm pulldown ( begon hem ook aardig in mijn triceps te voelen, doe ik hem fout?)
3x10x35
standing calf raise
4xc15x93 (kuiten al helemaal vol)
vandaag maar even mijn rustdag ingepland. Zou hem eigenlijk gisteren hebben maar een kameraad van mij had gisteren weer is tijd om te trainen dus zijn we samen gegaan.
Heb nu wel overal in mijn lichaam spierpijn, echt te heerlijk (a) Ondertussen ook al wat voorbereidingen aan het treffen voor over 3 week. Moet dan een week lang in de Ardennen rond lopen ( ongeveer 20km per dag) zal in die week wel aardig wat gewicht verliezen maar ik zal gewoon eigengemaakte eiwitrepen menemen + eiwitpoeder en brinta. We krijgen 's ochtends water dus kan zo prima me ontbijt maken.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment