Originally posted by Eeldesports
View Post
Log Eeldesports
Collapse
X
-
Originally posted by east1977 View Postwaarom zou het niet kunnen als je ft werkt ?
Waarom ik zaterdags niet naar de sportschool ga is omdat ik vrijdag avond nog wel wat alcohol wil nuttigen in de gesponsorde 3de helft van zaalvoetbal + dat de sportschool om 13:00 al sluit. Dit is geen excuus en ligt ook aan mezelf.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Protasius View Postherkenbaar man, heb hetzelfde de weekenden zijn lastig als je erg veel aan het socializen bent :P wel facking nice BOR maat
Die BOR was wel op power day he, dus niet 100% strict.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
oke, maar alsnog wel nice, ik doe ze vrijwel altijd wel strict, en dat gebeuren met speed reps he ik nog steeds niet begrepen dus doe die gewoon ook netjes normaal haha XD
heb dat ook wel vaak kom geregeld op 4x trainen pw uit. moet deze week nog beginnen dus denk deze week heel slecht een 3daagse split erdoorheen drukken en volgende week weer in het gareel
Comment
-
Originally posted by Protasius View Postoke, maar alsnog wel nice, ik doe ze vrijwel altijd wel strict, en dat gebeuren met speed reps he ik nog steeds niet begrepen dus doe die gewoon ook netjes normaal haha XD
heb dat ook wel vaak kom geregeld op 4x trainen pw uit. moet deze week nog beginnen dus denk deze week heel slecht een 3daagse split erdoorheen drukken en volgende week weer in het gareel
Over toeval gesproken ik moet voor deze week ook nog beginnen!
De speeds sets staan hier wel beschreven : Mega Feature: Layne Norton Training Series + Full Power/Hypertrophy Routine (Updated 2011) | SimplyShredded.comEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Protasius View Posttop man bedankt! stuk uitgebreider, meteen ff wat oefeningen aangepast
time to hit the gym for some power bor's :PEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt om niet langer verder te gaan met PHAT.
Ik heb gekozen voor een push/pull aangezien ik dit eerder heb gedaan en het mij wel goed beviel.
enige aanpassing die ik voorlopig ga doen is de hanging leg raise eruit en een andere oefening erin. Moet alleen nog even kijken welke oefening ik er voor in de plaats ga doen.
A
Front Squat 2x8 1x20
Leg extension 2x12
Barbell bench press 3x8
Incline dumbell press 3x8
Low cable cross (cable curls) 3x12
Push press 3x8
Front cable raise + Cable side raise 3x12
Overhead rope extension 3x10
Reverse grip triceps pushdown 3x10
B
Deadlift (om en om)
Chin ups 3x8
Lat pulldown 3x8
Seated rows 3x8
Dumbbell rows 2x12
Shrugs 3x8 + Bent over side cable lateral 3x12
Ez-bar curl 3x10
Concentration curl 3x10
Hanging leg raises 5x10
ABxABxx
Kritiek/opmerking zijn uiteraard welkom!Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
mijn mening ? overkill voor je front delts !
heb ook een push pull gedaan en met goede resultaten , alleen vond ik het te belastend voor de onderrug .
zou persoonlijk een RDL erin knallen .
zelf ben ik voorstander voor een lager aantal oefeningen en die per training dan te wisselen .
bv A/ wide grip rows wide grip pullup
B / db row tegen het lichaam (meer lats) /underhand pull up
imo heb jij ook niet echt isolatie voorkant schouder of achterkant schouder nodig
aangezien je die al meer als genoeg belast met de presses .
de achterkant belast je ook al genoeg met 2 row /pull variaties
alleen de zijkant zou ik specifiek isoleren met een wide grip upright row of een side lateral
just my 2ctsLast edited by mascotte; 23-02-2014, 23:03.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Misschien toch nog een idee om ene 4 daagse phat / PHUL te volgen?
http://forum.bodynet.nl/trainingssch...n-4-dagen.html
als je iets de borst en rug dag combineert heb je toch je phat principe lijkt me je hebt alleen armen en schouder een stuk minder isolatie danLast edited by Beachboy; 24-02-2014, 08:45.
Comment
-
Originally posted by Protasius View PostMisschien toch nog een idee om ene 4 daagse phat / PHUL te volgen?
http://forum.bodynet.nl/trainingssch...n-4-dagen.html
als je iets de borst en rug dag combineert heb je toch je phat principe lijkt me je hebt alleen armen en schouder een stuk minder isolatie dan
Originally posted by aktito View PostFront squat 1x20 niet doen
Front raise weg laten is een goede optie zou alleen never nooit upright rows doen.
Originally posted by mascotte View Postmijn mening ? overkill voor je front delts !
heb ook een push pull gedaan en met goede resultaten , alleen vond ik het te belastend voor de onderrug .
zou persoonlijk een RDL erin knallen .
zelf ben ik voorstander voor een lager aantal oefeningen en die per training dan te wisselen .
bv A/ wide grip rows wide grip pullup
B / db row tegen het lichaam (meer lats) /underhand pull up
imo heb jij ook niet echt isolatie voorkant schouder of achterkant schouder nodig
aangezien je die al meer als genoeg belast met de presses .
de achterkant belast je ook al genoeg met 2 row /pull variaties
alleen de zijkant zou ik specifiek isoleren met een wide grip upright row of een side lateral
just my 2cts
Front raise gooi ik er indd uit, Deadlift vs RDL dan prefereer ik toch normale deadlift. En voor de rest kijk ik het even aan, zit indd wel veel schouders in.
Vandaag 1ste werkdag als magazijn medewerker aangezien ik opeens opgebeld werd om te komen. Beviel allemaal prima alleen ik ben net pas thuis dus naar de sportschool gaan werd hem helaas niet meer.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
zou die deadlift er niet uithalen maar die kan je verwisselen met RDL
deadlift is een goeie all arrounder , maar met RDL pak je toch een pak meer hamsYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-