Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Oei iets te enthousiast geweest btw 10x3 ben ik mee bekend en vind ik ook zeker lekker, alleen wel tijdrovend.
Zoiets haha. Maatje van mij werd getorperdeerd door een kerel in de eerste helft. Daarna is die de rest van de wedstrijd vervelend geweest dus heb ik hem in de 88ste minuut bij een 3-0 voorsprong twee benen gestrekt op ze knie gegeven. Vier wedstrijden dus ik ben op de helft nu
Ligt eraan hoeveel rust je pakt toch? 30sec/1min ?
Ja dat is met alles zo, maar als je hoog % van je 1rm zit heb je die rust van minimaal 2 minuten echt wel nodig + ik bouw het gewicht eerst op voordat ik met 10x3 begin.
Zoiets haha. Maatje van mij werd getorperdeerd door een kerel in de eerste helft. Daarna is die de rest van de wedstrijd vervelend geweest dus heb ik hem in de 88ste minuut bij een 3-0 voorsprong twee benen gestrekt op ze knie gegeven. Vier wedstrijden dus ik ben op de helft nu
Zou ik ook gedaan hebben, ik had het alleen waarschijnlijk al binnen paar minuten gedaan.
Commentaar.
10x3 op de bench ging makkelijk. Dips waren daarna wel redelijk pittig. Even kijken hoe de rest van de week zal lopen wat betreft trainen. Druk met school, werk en een sollicitatie de vrijdag.
PB Schouders, Lats 6.4
Pull ups
3x5+20kg
3x3+35kg Te zwaar.
Military press
5x5x50kg
3x3x60kg Zelfde gehouden.
Latt pulldown
5x10x70kg
Side raises
5x15x12kg
Reverse flyes
5x15x35kg
Commentaar.
Training afgelopen donderdag. Zaterdag ook nog wat UB werk gedaan met een vriend. Aantal sets tot fail op laag gewicht. Nieuw schema klaar liggen ik was van plan om Madcow te volgen maar ik vind 4x per week trainen ideaal en het kan ook gewoon wat betreft tijd. Dus het is een UB/LB geworden met de focus op kracht.
Toelichting:
Ik ga vanaf morgen weer beginnen met een UB/LB. Waarom? Ik vind 1x per week de spieren aanspreken te weinig gezien mijn huidige herstel. Twee keer per week moet makkelijk kunnen en het vier keer per week trainen komt mij precies goed uit. Aangezien ik voetbal op de woensdag is Madcow niet ideaal. Schouders, traps en armen zal bestaan uit de military press, shruggs en een extensions, curl voor de armen. Tips en aanmerkingen zijn altijd welkom.
Commentaar:
De bench ging redelijk ik ga bij de grotere lifts langzaam opbouwen richting de 10x3. Verder was het een vrij makkelijke training. Onderstaande afbeelding is die Peck dek machine wat ik nu gebruik voor mijn schouders en shruggs.
Commentaar.
Bench press was net aan. Ik moet mij toch even wat meer gaan verdiepen in mijn techniek. Hier zal zeker nog wat ruimte zijn. Dips zijn wel gewoon goed sterk dus aan kracht zal het niet liggen. Verder tevreden.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment