Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sorry als ie verkeerd valt, maar ik kan bijna niet geloven dat je form goed is bij de BOR als je zulke gewichten gebruikt in tegenstelling tot andere gewichten die je gebruikt. Heb meer het idee dat je hem met een beetje momentum omhoog krijgt en hem vervolgens uit alle macht een beetje probeert te laten zakken, maar daar is ie te zwaar voor.
Nogmaals, geen aanval, zo beeld ik me dit alleen in
Zie het ook niet als een aanval.
Ik snap dat mensen het niet helemaal snappen, maar de form is echt correct, daar ben ik zeer zeker van, en de uitvoering ook.... Anders zou ik mezelf echt voor de gek gaan houden.
Oorzaak is gewoon dat mijn rug rete sterk is....
Denk van het zware werk wat ik altijd doe, en toen ik echt ukkie was ook altijd aan het sjouwen en tillen op de boerderij etc.
Doe je om 6:00 die havermout koken of in de blender? Blender kan ik me nog voorstellen maar destijds deed ik 500ml melk met 150 gram havermout koken en dat was 's ochtends vroeg echt niet te doen voor mij
Dat koken werkt toch niet. Ik denk dat 90% het gewoon meteen in zijn shake plurt. Ik pak altijd fine oats dan krijg je tenminste geen brokken als je goed schud.
Ik blend 1x per 2 maand paar KG's Oats en dan heb ik eigen gemaakte fine oats, die flikker ik in een oude whey emmer!
Ideaal, hoef ook niet elke morgen die blender te poetsen
Ineens wordt t veel rustiger op het werk, dus lekker tijd om uren op te maken.... Die paar honderd overuren toch ergens goed voor. Om 12 uur dus al vrij en up to the gym!
Vanavond gezellig met mijn moeder bij mijn broer en zijn vrouw chinezen en gezellige avond maken, zin aan!
Vanuit het werk direct getraind, verneem toch dat ik dan iets minder energie had.. Ondanks toch redelijk wat te hebben gegeten.
150gr oats
schep whey
100gr rijst
200gr kip
100gr doperwtjes
broodje pindakaas
banaan
caffeine pil
Niet klagen maar gewoon keihard knallen, had met laatste setje deadlift belt om en iemand kwam naar me toe om te vertellen dat hij mijn rug echt ziek vond, was super leuk om te horen
Na de deadlift was ik eigenlijk al doodop, maar gewoon gaan..
Nette BOR inderdaad!
En ook die walking lunges, zijn die met dumbells gedaan? Dat is nog best zwaar zo als laatste beenoefening. Altijd achteraf een fijn gevoel als je alles toch goed hebt afgewerkt ondanks je lage energiepeil
BB row 90kg kan prima hoor, zijn zo oneindig veel techniek/grip variaties waarbij je relatief zwaar kunt rowen die wel gewoon goed zijn qua uitvoering zeg maar.
Voedingsschema is keurig trouwens, komt zelden voor dat ik er niks op heb aan te merken
Originally posted by Aesthetic and AthleticView Post
Nette BOR inderdaad!
En ook die walking lunges, zijn die met dumbells gedaan? Dat is nog best zwaar zo als laatste beenoefening. Altijd achteraf een fijn gevoel als je alles toch goed hebt afgewerkt ondanks je lage energiepeil
Dankje AA!
Ja die lunges zijn per dumbel. Klopt had een zeer voldaan gevoel, behalve in mijn quads......
Maar dat heb ik net ff opgelost
BB row 90kg kan prima hoor, zijn zo oneindig veel techniek/grip variaties waarbij je relatief zwaar kunt rowen die wel gewoon goed zijn qua uitvoering zeg maar.
Voedingsschema is keurig trouwens, komt zelden voor dat ik er niks op heb aan te merken
Idd! heb op dat gewicht een mixed grip en niet al te breed.
Fijn dat je het goedkeurt. Wil om 9:30 ook wel iets met rijst o.i.d, maar een broodje pindakaas (of10) op een dag is zo lekker
Na gister geen voldaan gevoel in mijn quads, en daar kan ik dus niet tegen. Qua herstel tot dinsdag moet het wel lukken, want deze jongen gaat dit weekend alleen maar lui zijn.
Vanmorgen ff een boompje voor moeders gescoord...
Daarna was m'n energie en adrenaline pijl 100.000 keer omhoog geschoten, echt even een mega hyper aanval...
Stuiterde door huis en moeders werd helemaal gek.... Toen maar besloten om gebruik te maken van die dikke energie kick.
WU rekken en bw squats, gewone squats.... Beetje hams.
Excuses voor 3 posts...
Hier een leg foto, volgens mij nog nooit 1 gepost?
Het is niet veel bijzonders, maar dat komt wel...
Ik vind legs trainen het leukst dus dat komt goed
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Comment