Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Veilig valt best mee toch?
maar doe mij ook maar een spotter ipv de Roll of Shame
Dat ding zal maar een keer net verkeerd op je lichaam zakken, ben ik dan niet echt blij mee of je rackt hem net niet goed. Daarom ga ik niet teveel "risico" nemen op een misser
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
en ja dat over aderen is voor iedereen anders. Ik heb de aders op mijn onderarm als zichtbaar sinds ik mij dat kan herinneren. Dokter zei ooit dat mijn aders redelijk dicht onder de huid zitten. Wat daar van waar is weet ik natuurlijk niet.
Met pre-workout wordt het erger.
dan jeuken de aders zelfs (bij mij dan)
Mystery opgelost lijkt me niet prettig, wat voor positieve effecten het ook zal geven. Maar zal vast van persoon tot persoon verschillen qua gevoeligheid.
Mystery opgelost lijkt me niet prettig, wat voor positieve effecten het ook zal geven. Maar zal vast van persoon tot persoon verschillen qua gevoeligheid.
Gebruik je het zelf wel eens?
ik moest er wel erg aan wennen.
voelde eerst of dat ik steeds naar een house party ging.
ik moest er wel erg aan wennen.
voelde eerst of dat ik steeds naar een house party ging.
haha. Vriend van mij stuurde mij vorige week een bericht dat het wel leek of hij hard ging van een pre workout. Ik gebruik het zelf niet, maar blijkbaar kan je dat gevoel ervan krijgen?
Nog nooit iets buiten vast voedsel of koffie genomen voor het trainen. En de koffie is dan niet met de gedachte "laat ik een pre nemen", merk ook nooit verschil wanneer ik koffie drink van te voren (ik neem altijd 2 pads)...
Koen, foto's komen als er progressie te zien is in mijn ogen. Of heb je gewoon zin in fotootjes? Mag je eerlijk zeggen hoor
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment