Nu weekje deload en dan toppen en de week erna begin ik met het intermediate schema van billstar advanced kan ook maar daar ben ik te lui voor hehehe
Mijn trainingslog
Collapse
X
-
Thanks.
deeeeeeeeeeeeeload week (gaap)
Gewichten niet van belang.
Ik begin btw volgende week al met bill star des te mooier wordt het toppen na de tijd uitstel wordt beloond hoop ik..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Thanks John.
Ik zal mn log ook maar weer es gaan bijhouden.
Vandaag toevallig 222,5 en 5x200 gedeadlift.
Ik train nu elke week op onderdelen op Farmerswalk deed ik afgelopen zaterdag 62 meter met 2x75 kg dit is het dubbele van wat ik in landsmeer deed met 2x70
Steen lukte de 100 en yoke race doe ik 20 meter met 230 kilo.
Ik train nog maar 2x in de sportschool op overhead squat beetje bank en deadlift vanwege de moordende trainingen op zaterdag neem ik do en vrij voortaan rust.
Mits ik aan de pijn gewend raak zal ik ma di wo gaan trainen in de gym nu alleen ma en wo.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Dat gaat helemaal de goede kant op zeg!
Als je progressie zo door blijft gaan kom je eerdaags nog op tv met de sterkste man van nederland...
Zeker op tijd je rust nemen hoor en ook gewoon blijven doen, heb je absoluut nodig.
Comment
-
Haha als de ogen van mijn kinderdromen zouden opengaan zou ik nog denken dat het echt kon ook.
Maargoed beetje normaal gezien heb ik totaal geen ambitie ik vind het gewoon leuk en weet ook dat ik geen enorm veel aanleg heb.
Wie weet kan ik ooit de grote stap van de c naar de b klasse maken zodat ik ipv tussen 3 tussen een slordige 20 wedstrijden per jaar kan kiezen.
1 en ander zal echter jaren duren ik bedoel een yoke van 310(op nk is zoiets 390 lol) deadlift 250 op hh zit er nog lang niet in heheheIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ach, je moet ook wel een beetje durven dromen hoor Igu!
Je gaat behoorlijk hard vooruit nu je jezelf er helemaal op toe legt dus wie weet waar het schip zal stranden, gewoon vol doorgaan en stiekem een beetje dromen soms geeft je alleen maar doel...
Comment
-
Originally posted by Farmboy View PostRicht je je nu alleen nog maar op sterke man onderdelen en op de SQ en DL?
Hoe diep is die squat in je sign trouwens... Pas stond er 190 full? Is deze ook full?
Nee deze is net onder parrallel, dus wel wedstrijdwaardig..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Shannasse View PostAch, je moet ook wel een beetje durven dromen hoor Igu!
Je gaat behoorlijk hard vooruit nu je jezelf er helemaal op toe legt dus wie weet waar het schip zal stranden, gewoon vol doorgaan en stiekem een beetje dromen soms geeft je alleen maar doel...
Ik weet alleen dat bepaalde dingen niet haalbaar zullen zijn maar ik dagdroom er wel over op mijn 23eIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostHaha als de ogen van mijn kinderdromen zouden opengaan zou ik nog denken dat het echt kon ook.
Maargoed beetje normaal gezien heb ik totaal geen ambitie ik vind het gewoon leuk en weet ook dat ik geen enorm veel aanleg heb.
Wie weet kan ik ooit de grote stap van de c naar de b klasse maken zodat ik ipv tussen 3 tussen een slordige 20 wedstrijden per jaar kan kiezen.
1 en ander zal echter jaren duren ik bedoel een yoke van 310(op nk is zoiets 390 lol) deadlift 250 op hh zit er nog lang niet in hehehe
je progressie liegt er niet om en er zijn maar weing lui hier die je zo na doen hoor kerelWho's the Chef
Comment
-
Hehe thanks Been.
Zaterdag onderdelen
Timberwalk opwarmen
2x20 meter met 2x75 kilo
Timberwalk op afstand
68 meter met 2x75 kilo
Biervat stoten
2 reps in 1 minuut
Dit zuigt echt!
Sleetje trekken hand over hand
220 kilo aan schijven(vorig keer 110)
11 meter
Boomstam
3xcleanen met 85 kg
Laadrace(steen van 70 2 biervaten een timber van 110 kg en een steen van 100 op 1,50 cm)
Binnen 20 sec had ik de eerste 3 voorwerpen erop de timber mislukte door een verkeerde manier om het onding erop te krijgen.
Na mij verzonnen de anderen hoe het wel kon.
Timberwalk dus weer iets beter ma ging niet geweldig allemaal het was ook vrij laat de avond vantevoren op een verjaardag hehe.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C