Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als eerste truckpull moest als eerste starten wat natuurlijk altijd een nadeel is.
Na 5 meter blij te hebben gewandeld viel ik ineens stil en wat ik ook deed kwam geen mm verder dacht ff dat ie op de rem was gezet.
Geneerde me op dat moment enorm en verstopte me tussen mn vrienden haha tot ik merkte dat op 2 mensen na iedereen in hetzelfde gat strande.(werd dus echt mm werk)
Zat zelf in een soort b groep en werd op dit onderdeel 5e van de 7.(andere groep zaten 12 in waarvan een aantal die minder ver kwamen dan ik magoed)
2e wheelflip met 300 kg vorig jaar deed ik met dezelfde band 8 flip in 1:22 nu moesten we 10 flips doen wonderwel lukte het mij om deze 10 flips in 1:21 te doen en een 2e plaats op dit onderdeel in de a groep zou ik 6e geweest zijn geloof ik lol.
Laatste was zwaardheffen ik was al 4 sec bezig toen mijn tijd pas werd gestart hier kwam nogal wat commotie om omdat de tijd bij de rest meteen starte mn vrienden konden dit moeilijk verkroppen en er onstond een korte discussie. lol.
Uiteindelijk 4e op dit onderdeel met 23 sec met die 4 sec erbij was ik 2e geweest magoed.
Uiteindelijk 3e van de 7 geworden en als het zwaard normaal was gegaan 2e maar al met al was het leuk om na veel blessures weer es een wedstrijdje te doen en kan iig tevreden terugkijken op mn wheelflip.
Fotos/filmpje volgen nog.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Hahaha, nice bro. Zeker als je bedenkt dat je hiervoor 2 maanden gewoon stil hebt gelegen en je dit nog haalt... Dat wordt nog wat over een halfjaartje.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Hehe ik baalde ook nog lichtelijk omdat je altijd hoger wilt eindigen natuurlijk en omdat mn trainingsmaatje boven me geeindigt is..
Nu je het zo brengt is het best ok idd!!
Heb zoals je al zegt paar maand niks gedaan en daarvoor trainde ik wel maar dat was ook niet je van het hooguit 2x in de week zonder enige ambitie..
Ik ben benieuwd hoe ik er in het volgende wedstrijdseizoen voor sta ik ga ervoor iig..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
3x60
3x80
5x100
1x112,5 verdomme had de verkeerde ienieminie schijf eraan dan de volgende keer maar 115 lol deze ging iig erg easy.
Deadlift
3x100
1x140
1x180
1x200
1x220 erg easy gelukkig..
Daarna nog wat gepruts maar was moe heel moe donderdag wedstrijd gehad vrijdag getraind gister highland shit getraind op een overdreven fanatieke manier anderen deden 5 worpen van alles ik wel 20 ofzo van elk onderdeel omdat ik het meteen wilde leren lol.
Ben af haha morgen rust denk ik..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Pffff...en ik zo blij dat ik eindelijk 110 kg kan deadliften zonder riem..
Gelukkig groeit mijn bankdrukkracht. Aanstaande woensdag ga ik voor de 130 kg op de vlakke bank!
Pffff...en ik zo blij dat ik eindelijk 110 kg kan deadliften zonder riem..
Gelukkig groeit mijn bankdrukkracht. Aanstaande woensdag ga ik voor de 130 kg op de vlakke bank!
maar jij had toch wat met je rug of niet? dacht er iets van gelezen te hebben!!
maar jij had toch wat met je rug of niet? dacht er iets van gelezen te hebben!!
die 130kg wordt een makkie voor jou
Ja dat klopt. En mijn bloeddruk is ook te hoog. Maar ik ben al veel beter geworden in deadliften dankzij hulp van ErikV. Ik ben van 40 kg deadlift naar 110 kg deadlift gegaan in 3 maanden.
Ja dat klopt. En mijn bloeddruk is ook te hoog. Maar ik ben al veel beter geworden in deadliften dankzij hulp van ErikV. Ik ben van 40 kg deadlift naar 110 kg deadlift gegaan in 3 maanden.
hey kerel, niet teveel eigendunk hebben he, zegt ie dat het klopt dat hij de 130kg bankdrukken makkelijk haalt haal je wel hoor!!!
netjes hoor in 3 maanden 70 kg stijgen, ikke niet, durfde niet
Payeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiƫle transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
Absolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment