Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een echte sex-bestemming, 7 dagen lang lekker de beest uit hangen Nee, niet naar Bangkok ofzo, ik ga mijn vriend weer eens opzoeken. Die loopt stage in Zwitserland en woont net over de grens in Frankrijk. Nog een paar weekjes en dan is hij weer thuis. En dan mag 'ie nooit meer zo lang van huis!
Een echte sex-bestemming, 7 dagen lang lekker de beest uit hangen Nee, niet naar Bangkok ofzo, ik ga mijn vriend weer eens opzoeken. Die loopt stage in Zwitserland en woont net over de grens in Frankrijk. Nog een paar weekjes en dan is hij weer thuis. En dan mag 'ie nooit meer zo lang van huis!
Al die zuurverdiende spiertjes gaan dus weer verbrand worden?
On topic: Shake, visolie caps, multivit en nog wat andere rotzooi supjes
@Maar7en8, 500 gram kwark met 75 gram gecrushte M&M's pinda, had er later ook nog een beetje chocolate whey doorheen gegooid toen was het helemaal goddelijk. Probeer het ook eens, van die 75 gram M&M's zal je heus niet dik worden als je de carbs + vetten in je schema puzzelt
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment