Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
schuine bank:
10x60
5x70
10x60
kwam nu tog echt ff aan het kijken, had de stang zo uit die houders getild, en keek zo naar de tang en dan naar me borst, als je zag wat van afstand daar tussen zit, kan wel 80cm zijn of zelfs meerwat ik gvd moet drukken.
training vandaag:
one arm cable row
15x27
15x36
12x49
12x58,5
12x54
bij de laatste set had ik hulp van iemand anders, hij hoefte alleen maar bij te gaan staan, voor het geval dat.........
ik raakte de stang iets aan die pinnen, die kerel maakte zich helemaal druk of dat ding niet beschadigd was en lette helemaal niet meer op.
heb ik hem na de tijd ook gezegt, als je niet kunt opletten, kun je beter maar weer achter je balie gaan zitten. stumperd.
stumperd heb ik dan maar niet gezegd
3x schuine buik op peckdeck s/s leg raises
20x40 - 20hh
15x65 - 15hh
15x65 - 15hh
bechpress ( 10x3)
20xstang
15x40
10x60
10x3x90kg
laatste setje vond me schouders niet zo fijn, maar heb het wel gehaald. eerste 2 reps gingen redelijk snel nog alleen de laaste bleef het een beetje hangen, en ging een een beetje scheef.
peckdeck
3x15x65kg easy shit, volgende keer mik ik er wat gewicht erbij op.
military press ( staand met bb )
10x40
7x50
4x55
skullcrusher aan kabelstation
12x31
8x40
8x40
liggende cable curl
15x31
15x40
wat ik nu wel merk, ik eet nu niet elke dag hetzelfde meer, de ene dag hoog in kh, en de andere dag weer lager en hoger in vet. dat het wel helpt om verder te komen.
de kracht neemt wat toe, en vet% neemt wat af
sta nu op +/- 13/14% met 105kg en 2 meter lang
full squats
20x25
10x45
10x65
10x85
5x105
1x115 ( pr ) 1ste ging makkelijk, 2de zo vast als ik weet niet wat. dus ze konden me ff helpen
10x85 - 10x65 ( dropset )
even iets anders:
ik heb veel moeite om mijn rug te voelen tijdens de rug training, heb langzaam, snelle hh geprobeerd, maar ik voel ze vrijwel niet
houding is goed. iemand?
Je moet ook echt "knijpen" met je spieren op het moment van contractie. Even een seconde of 2 goed vasthouden en hard knijpen!
Dan ga je het echt voelen maat!
Verder echt weer goede workouts!
Je moet ook echt "knijpen" met je spieren op het moment van contractie. Even een seconde of 2 goed vasthouden en hard knijpen!
Dan ga je het echt voelen maat!
Verder echt weer goede workouts!
kan het eens proberen, opzich niet slecht
thnx mark
vandaag:
maat had afgebeld, dus lekker een keer alleen trainen.
benchpress
15x40
15x40
12x60
10x3x90kg
zat te twijfelen of ik wel de 90 zou doen alleen.
conclusie: het ging zelfs makkelijker dan vorige week, nu had ik die schouders niet tegen.
volgende week nog 1x op de 90kg blijven en dan op naar de 10x3x95
er zit nu eindelijk weer eens vooruitgang in met de benchpress
crossovers
20x27kg
15x31kg
shoulder press
10x67,5
10x86,5
cable pushdowns s/s rope pushdown ( niet met zo'n originele touw, maar met een stuk plat touw )
15x49,5 - 15x27
10x67,5 - 12x27
12x49,5 - 9x27
biceps kan zo gauw niet op de naam komen, elleboog op je binnenkant been en dan met een db gewicht omhoog
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment