Nars - Van zeekoe naar Spartaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net terug van half uur ochtend cardio, hahaha zweten als een grote.

vanmiddag borst en triceps.

Comment

• Hey nice nice

Ik ga zo een uurtje fietse :P

Comment

• Heey Nars, heb je al gewogen en opgemeten ? Ben benieuwd wat je vorderingen zijn.. Succes verder en knap dat je zo vroeg opstaat voor je ochtend cardio !!!! Groetjes Nance en succes verder..

Comment

• Ja ik weeg en meet me elke week om in de gaten te houden of het allemaal goed gaat. Ik noteer wel de stand elke week en bereken mijn bf daarmee maar hecht er geen waarde aan. De spiegel is mijn maatstaaf. Vrijdag zit mijn eerste maand erop en zal dan zaterdag ochtend een nieuwe foto maken.

Comment

• He !

Ik vind de peck deck nou niet echt een geweldig apparaat en het voelt niet goed bij de schouders. i.p.v. peck deck kan ik toch bumbell flyes doen?

Comment

• Originally posted by Nars View Post
              He !

Ik vind de peck deck nou niet echt een geweldig apparaat en het voelt niet goed bij de schouders. i.p.v. peck deck kan ik toch bumbell flyes doen?
              of je gaat te ver door, of je plaats je handen boven schouderlengte bij de peck deck.
              Make it happen, shock everyone!

Comment

• Kan het ook zijn dat ik gewoon te lang ben voor de machine? hij staat op laagste stand

Comment

• Jij gaat lekker man ! Ik kijk ook gewoon in de spiegel, wegen doe ik niet vaak.

Succes met borst en triceps !

Comment

• Leuk logje man! ik ga je volgen

Je komt supergemotiveerd over en ik weet zeker dat als je zo doorgaat je een beer wordt vooral met de lengte die je hebt

Keep up the good work!
                    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

• danku danku much to kind... De beer uut oosterpark noemen ze me ook wel eens

Comment

• he Beer! ben je eigenlijk in kilo's al afgevallen of kijk je alleen naar cm en kleding?
                        Heb je al een leuke nieuwe broek gescoord trouwens?
                        Train ze!
                        groetjes, Popje
                        I don't care what the whisperers say
                        Cos' they whisper too loud for me
                        na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

• Originally posted by Nars View Post
                          Kan het ook zijn dat ik gewoon te lang ben voor de machine? hij staat op laagste stand
                          te lang denk ik niet, ik denk dat je je handen verkeerd plaats of te diep laat zakken, zorg ervoor dat je handen net onder je schouderhoogte vallen, zodat je puur vanuit je borst trekt en niet met je schouders en niet te ver laat zakken.
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Bench press.
                            3 sets van 12 a 20 kg. (enkel gewichten tel ik, geen stang)
                            barbel pres
                            3 sets van 12 a 10 - 12 - 14KG
                            incline barbel pres
                            3 sets van 12 a 10 - 12 - 14KG
                            peckdeck
                            3 sets van 12 a 30 kg
                            robe pull
                            3 sets van 12 a 20 kg
                            overhead rope pull
                            3 sets van 12 a 20 kg

ging niet echt heel lekker vandaag, was zo benauwd vannacht dat ik slecht geslapen heb. Vanochtend ook vroeg eruit i.v.m. ochtend cardio.

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                              te lang denk ik niet, ik denk dat je je handen verkeerd plaats of te diep laat zakken, zorg ervoor dat je handen net onder je schouderhoogte vallen, zodat je puur vanuit je borst trekt en niet met je schouders en niet te ver laat zakken.
                              Bedankt voor de tip. volgende week extra goed op letten

Comment

• Toch kan ik me bij sommige apparaten wel voorstellen dat jij een beetje te groot bent! Zeker als het van die moderne 'ergonomisch' verantwoorde machines zijn. Ik vind voor mijn lengte de hoek van mijn knieen soms al slecht (druk op de onderrug) en ik ben maar een dwerg vergeleken bij de beer!
                                Fijn blogje.. Jij moet een tv. programma kerel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X