Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
jup zou vrij "pissed" zijn moest het niet easy zijn.. volgende week 100 dan 105 dan hopelijk 110 en dan meet day en hopen op die 115 he, zou prachtig zijn
While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded
weekje vakantie genomen van internet.. had het nodig dus hier is mijn weeklog:
Maandag
Pushpress
DL/pushpress opwarming met 50kg
5x50
4x50
2x60
1x80
1x90 <== PR
Fx100 het was wel super nipt, bar mooi tot boven mijn hoofd maar spijtig genoeg niet kunnen locken.
yates row
10x60
8x80
7x90
7x90
7x90
7x90
7x90
Woensdag
Deadlift coan week 4
5x90
5x120
3x150
2x170
2x190 ging verassend goed
bwah het ene wel het andere niet.. het loopt mooi in elkaar zo wat..
deze week pushpress toppen
binnen 2 weken squat toppen
binnen 3 weken benchpress toppen
binnen 6 weken deadlift toppen
perongeluk toch nog goed gedaan vind ik
voelde redelijk zwaar genoeg aan? het is nog maar het begin van 5x5 dus wil neit te zwaar beginnen om dan binnen 2 weken toch maar vast te lopen. en military press en pushpress is echt een enorm verschil.
Walking DB lunges (dit is het nadeel van in house of gain trainen... die bodybuilders smeren je allerlei kut oefeningen aan die je niet eens wilt doen en die het gevolg hebben van een verkracht kont gevoel)
12x30 (gewicht DB in elk hand)
16x30
16x30
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment