Dinky's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vanochtend weer vroeg gaan rennen, maar niet vroeg genoeg.... (note to self wekker iets vroeger zetten, je hebt echt wat langer tijd nodig om je bed uit te komen)
    uiteindelijk 7.20km gelopen in 48'30" snelste km 6'18" langzaamste 7'28"

Daarna krachttraining: Rug schouders
    shruggs: 50kg/ 60kg/ 60kg/ 70kg/ 70kg/
    DB bent over fly
    Cable Fly
    DB shoulder press SS latpull down: 7kg- 25kg/ 8kg- 30kg/ 8kg- 35kg/ 9kg- 40kg/ 9kg- 40kg
    lat pull op grond SS decline sit ups: 25kg- 15/ 30kg- 15/ 35kg- 15/ 40kg- 15/ 40kg- 15
    row SS straight arm pull down25kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg/ 40kg
    pull ups.... wilden niet meer lukken .... chin ups van gemaakt 5x 6

en om 10.00 zat ik in de auto op weg naar een klant
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• vanochtend 6.00 gaan rennen. Precies een uur en bijna 9km.
      Zelfs op de dijk is het nu 's ochtends nog stikkie donker. Ik zal toch op zoek moeten naar een lampje, al heb ik daar eigenlijk helemaal geen zin in. Lijkt me zo'n gedoe met jasje aan/ uit trekken.
      om 8.35 was ik in de sportschool. Stevige borst- triceps training gedaan
      BP: 25- 30- 35- 40- 42,5(3x zonder, 3x met spot) ... yes yes daar was ie weer
      inc BP in smith: 30- 40- 40- 40- 40 ... mijn PT had geen zin in dat gedonder met die kleine schijfjes:"je doet maar wat beter je best" whut???
      DB Fly: 5kg ... heerlijke oefening dit, en dan vooral concentreren op het naar boventrekken van je armen door je borstspieren aan te spannen
      DB press 8- 10- 10- 12,5- 12,5kg lekker
      cable fly SS decline sit ups (stoom uit mijn oren)
      Triceps push down SS lying leg raises ( en uit mijn neusgaten)
      Triceps Overhead extention
      en dan cooling down met dips (maar niet heus )
      klaar in 45min

kortom lekker tot het graatje gegaan Daarna door naar het werk en na de lunch nog een uur met de rolstoen gewandeld.
      Toen mijn klant tussen 16 en 18 uur naar bed ging ben ik er ook ingedoken... kapot man!

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
        vanochtend 6.00 gaan rennen. Precies een uur en bijna 9km.
        Zelfs op de dijk is het nu 's ochtends nog stikkie donker. Ik zal toch op zoek moeten naar een lampje, al heb ik daar eigenlijk helemaal geen zin in. Lijkt me zo'n gedoe met jasje aan/ uit trekken.
        Misschien is een "mijnwerkerslampje" dan een uitkomst? Dat is zo'n lampje wat je op je voorhoofd draagt.

Voorbeeld: http://www.pzc.nl/polopoly_fs/1.4058...ge-4058715.jpg
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• is misschien een idee. Komende week eens bij de hardloop winkel hier binnenlopen, kijken wat ze hebben. (is pas nieuw hier)

ochtend run vandaag: 8.95km/ 57.17 min/ avg speed 9.4km/u

grapje van garmin.... max speed 31.6km/u

Comment

• gisteren een kut dagje, kostte allemaal net wat meer moeite dan mij lief is.
            Vanochtend gelukkig weer lekker opgeladen en heerlijk gelopen : Time 54.10/ distance 9.02klein stukje extra aan mijn vaste rondje geplakt om die 9km echt vol te maken, en kon het laatste stukje nog ff een sprintje trekken

Nu even ontbijten - ff snel douchen en naar de Gym. Borts-triceps op het programma.
            En dan weer aan het werk Yihaw!

Comment

• borst - triceps training ging ook aardig. Wel hier en daar iets minder gewicht moeten accepteren.
              Maar men had mij al gewaarschuwd dat dit zou gebeuren in deze periode... dus oké ( voor vandaag, volgende keer probeer ik het gewoon toch weer )
              BP: 10x20kg Opwarmen// 8x 25kg/ 30kg/ 35kg/ 4x 40kg/ spotter gevraagd- 6x 40kg- meer zat er echt niet in
              Incl BP: doe ik in P'rend los, dus das toch al minder gewicht dan in Haarlem in de smith; 8x 20kg/ 20kg/ 25kg/ 25kg/ 30kg
              DB fly: 5x 8x 5kg
              cable fly 10kg/ 10kg/ 15kg/ 15kg/ 20kg SS decline situp 15x:
              DB press 8x 8kg/ 9kg/ 10kg/ 12kg/ 12kg SS lying legraises 15x
              Tri. push down 8x 15kg/ 20kg/ 25kg/ 30kg/ 35kg SS hip trust 15 bw/ 10kg/10kg/ 12,5kg/ 12,5kg
              tri. overhead 8x 15kg/ 20kg/ 25kg/ 30kg/ 35kg

en toen opschieten om op tijd op mijn werk te komen.
              Intussen ligt mijn klant op bed, zijn de boodschappen gedaan en kan ik ook ff een dutje doen.

Rustig aan... morgen is er weer een dag

Comment

• vanmiddag na het werk gaan trainen. Schouders/rug programma, met tussendoor buik&bil oefeningen.

shruggs: 40/ 50/60/65/70kg
                bent over side raise, met bovenin 1 sec squeezen... DB 5kg
                Cable rear delt SS decline situps
                mach shoulder press SS lying leg raises
                mach side raise SS hyperextensions.... squeeze that butt!!!!
                pull ups 5-5-5-4-4
                lat pull down: 21- 28-35- 42- 42
                lat pull op grond: 25- 30- 35- 40- 40
                straight arm pull donw: 25- 30- 35- 35- 40
                horizontal row SS pelvic lift

Gevolgd door een uur hardlopen, en aangezien het buiten regende.... op de loopband.
                55' aan 9 km/u toen sprintje trekken, 15 km/u geprobeerd maar dat was toch een beetje veel van het goede, hield ik maar halve minuut of zo vol... even teruggeschakeld naar 13km/u, maar die 15km hadden me genekt. Nog even terug naar 9km/u en dan over op afkoelen. Loopband is wel een stuk saaier/ zwaarder dan buiten lopen.

Comment

• vanochtend rondje buiten gelopen, iets korter wegens tijdgebrek (ong 40min en 6km)
                  daarna naar de sportschool en benen/biceps training met Ferry, was weer een bazen training.

squat: 40/ 50/ 60/ 70/ 70
                  SLDL: 40/ 50/60/ 65/ 65
                  walking lunges: 5 setjes 10kg DB's
                  box step up / knee kick: 5 setjes 20inch (denk ik)
                  leg extention: 21/ 28/ 35/ 42/ 49
                  calfs: 21/ 28/ 35/ 42/ 49
                  adduction: 25/ 30/ 35/ 40/ 45
                  chin ups: 8-8-6-5-5 (energie op)
                  preacher curl: 10/ 10/ 15/ 15/ 20
                  concentration curl 5 setjes 5kg DB

nu ff half uurtje dutje, en straks lekker fiets tochtje maken.
                  o ja... voeding wordt ook weer bijgesteld

Comment

• zo, die benen training van gisteren heeft er flink in gehakt, mijn hams en kuiten waren het er vanochtend helemaal niet mee eens dat ze moesten hardlopen.
                    Die eerste km was dan ook meer joggen op sukkeldrafje. Er is ooit als grapje tegen mij gezegd: " jij loopt als een hinde" maar vanochtend voelde ik mij meer een boerenpaard.
                    Gelukkig merkte ik in de loop van de 2de km dat ik geleidelijk aan het ritme weer kon oppakken en heb gewoon mijn uur vol gelopen. Laatste stuk nog geprobeerd een sprintje te trekken, maar dat was niet echt een succes
                    57.36 min/ 8.77km
                    nieuwe loopschoenen lopen lekker

Comment

• bikini is binnen.... nog 5 weken te gaan

Comment

• Gaat nu echt hard hoor........en euh....past de bikini?

Comment

• gelukkig wel! en kreeg een leuk complimentje van Marjolein over mijn buik

Comment

• gisteravond na de training compleet kapot... geen puf meer om te loggen. Vanochtend internet problemen, kwam het er ook niet van. Nu ga ik er dan maar eens uitgebreid voor zitten

gisteren ochtend:
                            25 situps- 15 sec pelvic lift hold- 25 hip trusts x4 in een grote superset
                            gisteravond: rug/ schouders
                            shrugs: 40- 50- 60- 65- 70
                            DB Bent- over side raise: 5kg
                            cable rear delt raise ss decline sit ups
                            Machin press: 10- 15- 20- 20- 25 SS lying leg raises
                            Machine side raise: 10- 10- 15- 15- 20
                            pull ups: 5- 5- 4- 4- 3
                            latt pull down: 21- 28- 35- 42- 42
                            latt pull op grond: 25- 30- 35- 40- 45
                            row: 21- 28- 35- 42- 42
                            straight arm pull down: 25- 30- 35- 35- 35

hier en daar merk ik wel dat ik te weinig energie heb, en moet ik noodgedwongen wat minder kg of wat minder reps pakken. Maar over het algemeen gaat het vrij aardig.
                            Na de training een uur hardlopen op de loopband.
                            instelling: 9km/ u -- na 45 min 9.5km/u -- na 57min 12km/u -- 58min afkoelen
                            Ik had de resultaten willen opschrijven, maar dat ben ik vergeten

Vanochtend 6.15 stond ik op de stoep, wachtend op Garmin om aan mijn looprondje te beginnen.
                            57.6 min-- 9.10km-- avg speed 6.17km/u
                            9.30 Benen/biceps training (en mijn benen doen zeer!!!!)
                            squat: 40- 50- 60- 60- 65
                            Lunges: DBs10kg -- 5x 22stappen
                            leg press: 97- 106- 115- 124- 124 (ik ga kapot!)
                            leg ext. : 21- 28- 35- 42- 49
                            Vandaag verder met extra aandacht voor de biceps:
                            cable curl- EZbar curl- chin ups- preacher curl- DB conc. curl.... curl monkey
                            Afsluiten met calf raises: 21- 28- 35- 42- 49

Comment

• vanochtend nuchter hardlopen werd een dikke flop... was voor het vertrek al een paar keer naar de WC geweest, en heb me na 1km weer omgekeerd, voor een volgende drop.

Toen het een uurtje later wat rustiger werd naar de sportschool gereden. Eerst borst/ triceps training
                              daarna gemeten, en posing en routine sessie met Ferry (PT)
                              Ik word in rap tempo steeds droger en harder... Voeding blijft komende week op zelfde niveau
                              Ook poseren gaat goed en alles ziet er steeds beter uit.
                              Ferry is tevreden met hoe het er op dit moment voor staat, de vooruitgang en het tempo. Nog 4,5 week te gaan.
                              Ik vind het steeds spannender worden!

Comment

• Maaruh.... komt er nog een foto van de bikini???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X