Aldo's Log.
Collapse
X
-
Fullbody Gironda 8x8 40.3
Squat 8x8x100kg
Dips 8x8+15kg
Latt pulldown 8x8x70kg
Leg extensions 8x8x80kg
Incline bench press 8x8x60kg
Barbell row 8x8x70kg
Cable curls - Cable upright row 8x8x20kg
Commentaar.
Morgen rust en vrijdag nog een zware training.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 4 sets tot fail 40.4
Leg press 4 sets van 100kg
Incline bench press 4 sets van 60kg
Barbell row 4 sets van 50kg
Flyes 4 sets van 20kg
Latt pulldown 4 sets van 60kg
Military press 4 sets van 40kg
Skullcrushers 4 sets van 40kg
Barbell curls 4 sets van 40kg
Commentaar.
Training van vorige week vrijdag. Even alles eruit gooien wat ik voor die week nog in mij had. Daarna twee dagen rust kunnen houden en afgelopen maandag gewoon goed hersteld.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 41.3
Squat 8x8x90kg
Barbell row 8x8x70kg
Incline bench press 8x8x60kg
Latt pulldown 8x8x70kg
Leg extensions 8x8x80kg
Calve raises 8x8x200kg
Side raises 8x8x12kg
Reverse flyes 8x8x12kg
Skullcrushers 8x8x50kg
Barbell curls 8x8x50kg
Commentaar.
Trainingen van de afgelopen week. Reverse grip op de barbell row zorgt er wel voor dat ik beter kan knijpen. Het aantal kilo's gaan gestaag omhoog want ik merk dat de aftast weken nu wel een beetje voorbij zijn. Lichaam laat het gewoon toe dus verder prima. Binnenkort zal ik even mijn voedingsschema posten en het plan voor volgend jaar. 8x8 zal ik waarschijnlijk gewoon nog 3 maanden doortrekken want het bevalt mij prima wat betreft intensiteit en vooruitgang.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
hoe doe je eigenlijk een goede warm up bij die 8x8 routine ?
of heb ik dit al gevraagd , of erover gelezenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 41.4
Squat 8x8x100kg
Incline bench press 8x8x70kg
Barbell row 8x8x80kg
Barbell shruggs 8x8x60kg
Side raises 8x8x12kg
Commentaar.
Squat gaat volgende week op 100kg. Ik merk dat 80 en 90 nu te makkelijk gaat worden dus verzwaren. Zelfde geld voor de barbell row ook richting de 80 en de incline bench gaat richting de 70. Enige waar ik mee zit is dat dat misschien ten koste gaat van mijn shoulder press. Dit zien we volgende week wel.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 42.1
Squat 8x8x100kg
Barbell row 8x8x80kg
Incline bench press 8x8x70kg
Barbell shruggs 8x8x60kg
Side raises 8x8x12kg
Tricep pushdown 8x8x30kg
Commentaar.
Pittige training. Lichaam nog niet geheel hersteld, en ook nog achter een balletje aangehold gister. Tandje terug deze week. Voeding en komende trainingsschema's zal ik deze week uitwerken.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ik heb dit jaar vele goede trainingen gehad en eigenlijk nog geen training waarvan ik dacht hmm dit was geen beste. Tot vandaag! Geen idee wat het was slaap is in orde, voeding optimaal, maar ik was de gehele training een soort van duizelig met zware ogen en een leeg gevoel. Deadlift, Dips en pull ups netjes op 8x8 gedaan met moeite. Daarna nog een paar sets flyes en rows waar ik niet verder kwam dan de 4x8. Ach morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Het is alleen jammer dat er geen duidelijke indicatie is waarom het slecht ging.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: