Ook niet druk in je hoofd met bijv. school, werk, prive? Dit kan ook onbewust aan je knagen/energie vreten!
Aldo's Log.
Collapse
X
-
Originally posted by leandero10 View PostOok niet druk in je hoofd met bijv. school, werk, prive? Dit kan ook onbewust aan je knagen/energie vreten!Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ach,
Als dit de enige slechte training van het jaar is, is de reden eigenlijk niet eens zo belangrijk.
Normaal gesproken heeft iedereen wel meerdere van dit soort trainingen in een jaar zonder verklaarbare reden,dus 1 mindere training is niet slecht.
Zeker gezien het volume dat jij nu draait en de korte rust periodes.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostAch,
Als dit de enige slechte training van het jaar is, is de reden eigenlijk niet eens zo belangrijk.
Normaal gesproken heeft iedereen wel meerdere van dit soort trainingen in een jaar zonder verklaarbare reden,dus 1 mindere training is niet slecht.
Zeker gezien het volume dat jij nu draait en de korte rust periodes.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostIk heb dit jaar vele goede trainingen gehad en eigenlijk nog geen training waarvan ik dacht hmm dit was geen beste. Tot vandaag! Geen idee wat het was slaap is in orde, voeding optimaal, maar ik was de gehele training een soort van duizelig met zware ogen en een leeg gevoel. Deadlift, Dips en pull ups netjes op 8x8 gedaan met moeite. Daarna nog een paar sets flyes en rows waar ik niet verder kwam dan de 4x8. Ach morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Het is alleen jammer dat er geen duidelijke indicatie is waarom het slecht ging.
Je hebt waarschijnlijk gewoon goed/genoeg getraind voor die dag. Morgen weer een nieuw dag, nieuwe kansen!"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostMisschien heb je stiekem iets onder de leden, griepje ofzo? Je niks ervan aantrekken, accepteren dat je soms van die dagen hebt. We gaan er altijd, maar vanuit dat we niet ziek worden en elke training maximaal presteren, maar dat is zeker niet zo.
Je hebt waarschijnlijk gewoon goed/genoeg getraind voor die dag. Morgen weer een nieuw dag, nieuwe kansen!Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ik ben wel jaloers op die 8x8 sessies van je. Lijkt me ook wel wat, maar eerst het een afmaken. Om de hoeveel weken verhoog je de gewichten? of wat zijn hiervoor je maatstaven, ik zag dat je laatst op een aantal oefeningen het gewicht had verhoogd.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostIk ben wel jaloers op die 8x8 sessies van je. Lijkt me ook wel wat, maar eerst het een afmaken. Om de hoeveel weken verhoog je de gewichten? of wat zijn hiervoor je maatstaven, ik zag dat je laatst op een aantal oefeningen het gewicht had verhoogd.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
PB Split
Net al aangegeven dat ik een kleine 50 weken bezig ben geweest met Fullbody. Heerlijk en 8x8 zal ik ook later weer op gaan pakken. Alleen voor nu besloten ook ivm werk, studie enzovoort dat ik mijn trainingen wat in moet gaan korten. Daarom ga ik weer verder met PB. De week zal bestaan uit drie basis trainingen en twee dagen die als optioneel tellen. Dus wanneer hier tijd voor is zal ik deze meepakken. Misschien dat ik wanneer vijf dagen teveel word het op splits in vier dagen. Dan zal ik de dinsdag en de donderdag samenvoegen en dit zal dan de vrijdag worden.
Schema als volgt:
Maandag rug:
Deadlift 5x5 3x3
Dumbell Row 5x10
Lat pulldown 4x10
Shruggs 4x10
Dinsdag cardio/armen/schouders/buik: (optioneel)
LIIT 30 minuten
Side raises 10x10
Biceps 10x10
Triceps 10x10
Buik 10x10
Woensdag benen:
Squat 5x5 3x3
Leg press 5x10
Leg extensions 4x10
Calve raises 4x10
Donderdag cardio/Lats/buik: (optioneel)
LIIT 30 minuten
Pull ups 10x10
Latt pulldown laag gewicht 10x10
Buik 10x10
Vrijdag borst:
Incline bench press 5x5 3x3
Dumbell press 5x10
Flyes 4x10
Shoulder press 4x10Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: