Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vanmorgen nr 2 erin gedaan en dat verliep ook weer soepel.
Daarna was het tijd voor een biceps / triceps training voor een maat van mij.
Voor mij was heg een ruztige training waarbij ik hem aanhet helpen was,maar ik had wel
erg snel een dikke pomp.
Voor de rest was ik na mijn training doodmoe en kom voor de rest vd dag ook niet vd bank af.
Zaterdag is altijd junk dag ,dus vanavond weer de moeilijke keus tussen pizza of patat
Voorm ijn lunch net wel een heel stokbrood met 300 gram gerookte zalm gegeten en damn wat was dat lekker.
De hele week strict eten en alleen op zaterdag 1 of 2 junkmaaltijden werkt prima.
Richting de donderdag ben ik altijd blij dat de zaterdag weer inzicht is en dat ik alleen de vrijdag nog even moet doorkomen.
Niet dat het moeilijk is ,maar het "ik verdien het" gevoel is zoveel sterker.
Cgbp
15 x 70
15 x 80
12 x 90
10 x 100
Seated db overhead extension
10 x 30
10 x 40
10 x 40
10 x 34
Dat is het nadeel van het volgen van een programma.
Ik doe mijn reps en klaar.
Ik weet dat dit uiteindelijk wel (zou moeten) zorgen voor standaard hogere cijfers
,maar nu voelt het vrij nutteloos.
Alleen banken vind ik fijn omdat ik puur op techniek en ademhaling kan
focussen.
Ademhalen bij sets van 3 reps is makkelijk; een flinke ademteug, de reps doen, gewicht het rack in, en dan weer ademhalen.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Focussen heeft niks met makkelijk of moeilijk te maken.
Ik merk nu bv al dat waar ik normaal moeilijkheden kreeg tijdens een (bv laatste) rep ik nu door er meer (lees bewuster) op te letten beter mijn rep kan maken.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ik bedoel dat het ademhalen tijdens de bp makkelijk is; gewoon niet doen.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Dat snap ik,maar ik heb het over de voorbereidingen voordat de rep begint.
Hoe ga ik liggen,wanneer span ik wat aan,wanneer adem ik in en begin ik mijn rep.
Dat zijn punten waar ik me nooit zo mee bezig heb gehouden en waar de PL dagen nu al een vooruitgang laten zien in techniek en zeker in gewicht op korte termijn.
Laat we het op "meer bewust worden van" houden.
Maandag, woensdag en vrijdag deze week. En jij, na morgen?
Straks samen met Lisanne richting Jerry voor onze "couple workout therapy"
Rug en triceps gaat het worden en daar heb ik altijd wel extra veel zin in.
Vanmorgen gewicht gemeten en dat is in 1 week flink naar boven geschoten.
Qua droog/hardheid in het nog steeds hetzelfde en tijdens het trainen zie ik de aders ook wat dikker zijn dan voorheen.
Qua eten is het nog precies hetzelfde als tijdens mijn cut alleen mijn cardio is dus (dratisch) verminderd.
Gewicht einde week 1 is +4.9 kilo
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment