Ik heb het geprobeerd door verder achter op de bank te gaan liggen zodat de stang al boven mn borst ligt!
Mijn trainingslog
Collapse
X
-
Moet het nog zwaar uittesten
Dat was met een lege stang op het einde van mn squattraining hehe..
Maar de houding voelt wel redelijk natuurlijk en zo heb je idd een kortere baan.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ff training met een maatje van me die nog maar 1x eerder in een sportschool kwam en dat is een 3 maand terug..
Bankdrukken
10x40
1x60
6x80
1x100 easy allemaal ik wilde me sparen voor de pushpress
Pp
3x60
1x80 ging makkelijk en pr!
Zercher squat ik deed dus maar wat omdat hij mee deed
1x120
1x140
1x170 pr
Squat tot 150 kg
En Smal bankdrukken tot 100 kg
En nog upright row met hele stek met kabels 12x87,5
Hij deed deze training
Bankdrukken 1x60
squat 1x100
Deadlift 1x140!! Bij 70 kilo
Totaal 300 hij ziet eruit als een teringjunkie hehehe en heeft nog veel basiskracht ook ik was verrast..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Deadlift
5x60
1x100
2x185
2x185
2x185
2x185
1x185 hier zie je dat ik geen uithoudingsvermogen heb hehe.
Front squat
5x60
1x80
1x100
1x125 PR
Goodmorning
6x60
6x90
6x100 deze gaat al lekkerder
Ik voelde die zercher van gister ook nog.
Magoed al met al een lekkere training met wat meer volume op mn dl..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Eerst ff wat speedbench en pushpress omdat ik gister en eergister niet kon.
Dan echt beginnen
Squat
5x80
1x120
1x150
1x175
Zercher squat
1x100
1x140
1x180 pr godsgruwelijk zwaar zag overal sterretjes ik voelde me alsof ik uit elkaar gescheurd werd. HEERLIJK!
Goodmornings 6x60
6x80
6x110In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ik pak em em van onderen uit het rek waar de stang normaal ligt bij het begin van de deadlift.
Is ongeveer 50 cm vanaf de grond dus moet er onder kruipenIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Heb wel ff getraind maar ging nergens over na een weekend vol drank en drugs dus ik log het ff niet heb voornamelijk cardio gedaan..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Na mn deload volgende week ga ik op dezelfde manier door maar dan alle oefeningen die ik nu doe met 5x5 varianten of 6x4 dus iets meer volume en dat 4 weken opbouwen en dan weer deload en maxen..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ja ik ga ff berekenen wat ik precies ga doen ik doe dit overigens voor dl sq pp en bp de rest ga ik constant varieren.
Dus met dl iets van 160 170 180 ofzo 1e week is toppen..
Ff zien overigens ga ik als ik me morgen goed voel proberen te toppen op dl(222,5)
En dat probeer ik na mn deload meteen weer.
Ik weet het het is een gay getal maar ik wil die wedstrijdbeurt ook in mn eigen sportschool uitvoeren en waarom niet dan ff 2,5 kg meer heheIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Dinsdag
Deadlift
10x60
5x100
1x140
1x170
1x200 voelde eindelijk weer es wat lichter aan..
Opvallend detail was dat ik mn neefje van 15 licht liet deadliften met 30 kg van de sportschooleigenaar mocht dit niet!
Hij vond het risico te groot voor het welzijn van zijn sportschool dit is een discussie op zich waard en ik ging er dan ook tegen in.
Hij zei ga iets van ik vertrouw het niet die jongen is maar 15 bla die bla ik heb me er maar bij neergelegd maar imo is het onzin bij een goede uitvoering is een dl gewoon een goede oefening..
Ik zei nog wel dat ie nog veel moest leren
Frontsquat
5x60
1x100
1x135 ik was 130 van plan maar mn neefje had stiekem 2 kleine schijfjes aan beide kanten erbij gehangen 10 kg bij mn pr op dus..
Goodmorning
6x60
6x90
3x120 damn voelde toch wel zwaar
Boxsquat paar setjes van 2 met 100 kg gewoon puur op snelheid..
Vergeleken gister een aardige training al ben ik niet gaan toppen op dl ik heb er vertrouwen in dat mn pr sneuvelt na mn deload..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Je weet toch dat als je sterretjes ziet dat dat NIET goed is right? Er kan zomaar een ader in je hersenen knappen, als je daar teveel druk opbouwt. Probeer altijd goed te blijven ademen.
nice training btw.
grtzVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment