Originally posted by NickP
View Post
Aldo's Log.
Collapse
X
-
Originally posted by rain View PostHoe bevalt het hoge volume je of heb je de afgelopen weken niet getraind?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 37.3
Squat 8x8x100kg
Stiff Deadlift 8x8x90kg
Bench press 8x8x80kg
Barbell Row 8x8x70kg
Cable Flyes 8x8x25kg
Latt pulldown 8x8x70kg
Shoulder press 8x8x45kg
Calve raises 5x15x120kg
Ab wheel 5x15
20 seconden rust tussen de sets in.
Commentaar.
Even een kleine update van gisteren hoe het er nu voor staat. Vanaf volgende week dus gewoon weer netjes loggen. Filmpje doorspoelen naar 1:56!
http://www.youtube.com/watch?v=-hx-DamA8F4
Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostValt mee hoor. Aardig terug moeten schroeven ivm het hoge volume.181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
8 x 8 is inderdaad nog aardig zwaar met de gewichten die jij doet.
Ik ben ook weer eens begonnen met Vince Gironda's schema(6x6) af en toe, maar het is redelijk uitputtend.
Vooral die korte rustperiodes van 15 a 20 seconden maken het zwaar.
Ik vind het wel trainingen die een een voldaan gevoel geven.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Trainingen geven zeker een voldaan gevoel. Zweet loopt er vanaf en cardio is eigenlijk niet echt meer nodig door het gebruik van 8x8. Ik hanteer trouwens wel een langer rustmoment op het 4x8 punt. Gewichten vind ik eerlijk gezegd niet bijzonder en er zit gelukkig zeker nog rek in. Mits dit wel rustig opgebouwd wordt.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 38.1
Squat 8x8x90kg
Bench press 8x8x70kg
Latt pulldown 8x8x70kg
Overhead press 8x8x40kg
Shruggs 8x8x80kg
Ab wheel 5x15
Commentaar.
Bench even rustig aan gedaan omdat ik wat vaker wil gaan trainen deze week. Verder redelijk stabiel wat betreft gewichten.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ik heb vandaag ook even wat geschiedenis van het forum gelezen. En nu de vraag of het aan mij ligt of is er de laatste tijd een flinke toename van kuur vragen gesteld door members die hier totaal geen verstand van hebben? En dan heb ik het over diegene die zich even snel aanmelden.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody Gironda 8x8 38.2
Squat 8x8x80kg
Stiff deadlift 8x8x80kg
T-bar Row 8x8x70kg
Dumbell bench press 8x8x30kg
Side raises 8x8x8kg
Barbell curls 8x8x40kg
Commentaar.
Vanavond ook weer is trainen met de voetbal! Ben benieuwd hoe de conditie ervoor staat.
www.t-nation.com/training/4-bench-press-liesSkeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment