ik zie geen foto's?
GI gaat weer loggen: hobbelweg naar flexcup 2015!
Collapse
X
-
En de training van vandaag
Benchpress
de 87,5 overgeslagen, dus 90 kg: 10x3
Ik verwacht bij de 92,5 een fail op laatste set.. misschien haal ik het als ik meer rust pak. Nu max 90 sec. Volgende week eens 120 sec rust pakken bij de laatste paar sets.
Incline dumbell press
12x32
10x32
6x32: iets te snel geweest
Low incline flyes: Doe ik ze goed?
10x10
12x10
12x10
Seated frenchpress
12x30
10x40
8x45
6x50 laatste met lichte spot van een vingertje
Dippen
15xbw
15xbw
10xbw
Volgende keer mijn dipriem meenemen.
Cable extension: standing/behind head van onder naar boven
12x10
12x15
10x20
8x15 drop
8x10 drop
8x7.5 drop
Crossed cable extensions
15x7.5
10x7.5
10x7.5
En dat was het alweer vandaag Tot morgen lieve gym.
Comment
-
Kijk eens aan, vp zakt alweer mooi.
Weer terug hoe het was voor je schrans vakantie
Wat bedoel je met doe ik low incline flyes goed? Moeten we wel filmpje hebben he.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by rain View PostMassa genoeg!
Ik ben benieuwd wat eronder zit als jij onder de 10% komt.
Wat bedoel je met'doe ik ze goed'j low incline flyes?
De opmerking mbt de flyes was even een note voor mezelf, ik moet nog eens goed naar wat filmpjes kijken want ik was niet helemaal overtuigd van mijn uitvoering. Kom er wel uit
Comment
-
Originally posted by iTzPapi View PostYo ijzer! goed buff!
Originally posted by Ruhl View PostKijk eens aan, vp zakt alweer mooi.
Weer terug hoe het was voor je schrans vakantie
Wat bedoel je met doe ik low incline flyes goed? Moeten we wel filmpje hebben he.
En vetpercentage zakt gelukkig wel langzaam. IK vind het zelf geen slecht resultaat. Er zit een maand tussen de bovenste en de onderste foto en ook maar slechts een kilo verschil.
Originally posted by tik_tok View PostWat een massa man! Denk dat jij echt een bruut fysiek hebt op de flexcup
Originally posted by emielos View PostGoed veel massa kerel! krijg je straks nog wel die Zwembroek om je poten met zulke massa poten?
Originally posted by mdejonge View PostInderdaad een beste bult massa. Ben benieuwd hoe je er straks op staat
Originally posted by east1977 View PostHoe kan dat nou Dat je 1 set gaat falen bij 92,5? Jij moet minstens 10*3*100 kunnen
In ieder geval allemaal bedankt voor de leuke reacties, is natuurlijk super motiverend. Over een aantal weken weer een nieuwe foto die ik eronder zal plakken, lijkt me wel leuk om dat zo een beetje bij te houden.
Comment
-
Wat mijn valkuil is dat ik te snel wil want het kost aardig wat tijd. In het begin hield ik 60 sec. aan qua rust dit brak me op bij de 9e/10e set en moest ik echt alles geven wat niet nodig zou zijn.
Moet mezelf echt dwingen om gewoon die 120 sec. te pakken na elke set.Goed gejat is het halve werk!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment