Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sowieso bench PR zetten, hoop stiekem wel meer dan 90 te kunnen drukken ondertussen. Dan eventueel PR op deadlift. Voor de rest maakt het niet zoveel uit, denk dat ik upperbody ga trainen, kijken of mijn rug al een beetje in de buurt van die van triple komt. Het liefst doe ik een hoop oefeningen die ik bij mijn eigen gym niet kan doen.
Dat zal een epic meeting worden, dit keer een double bicep pose van 7 bn'ers naast elkaar ? Kunnen we die in plaats van dat zwarte geval plaatsen die nu bovenaan de pagina staat !
Haha ja vindk wel een best idee, weer zo'n foto zoals vorige keer, al gaan we wel nu met stukje meer zijn, + aantal niet-(actieve) BN'ers.. Wordt druk in de garage
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Haha ja vindk wel een best idee, weer zo'n foto zoals vorige keer, al gaan we wel nu met stukje meer zijn, + aantal niet-(actieve) BN'ers.. Wordt druk in de garage
We kunnen wij niet allemaal poseren op één foto, de vorige keer wast het al nipt nipt Groepsfoto ofzo kan natuurlijk wel
Jah zal zeker druk zijn:
Aantal personen die aanwezig zijn: 11 mannen + 1 vrouw ( personal fotografe van saint )
Smijten die fietsen wel buiten, kunnen we daar wat stoelen plaatsen + box zak om op te zitten. Komt wel goed, juist jammer dat het zo koud wordt waardoor garage poort open zetten niet echt een optie zal zijn.
Sowiezo moeten we een foto hebben, hoe zien we wel!
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Jah zal zeker druk zijn:
Aantal personen die aanwezig zijn: 11 mannen + 1 vrouw ( personal fotografe van saint )
Smijten die fietsen wel buiten, kunnen we daar wat stoelen plaatsen + box zak om op te zitten. Komt wel goed, juist jammer dat het zo koud wordt waardoor garage poort open zetten niet echt een optie zal zijn.
Sowiezo moeten we een foto hebben, hoe zien we wel!
this is what we need!!
Of we steken wat van die houtblokken in de fik? :P
Wordt inderdaad redelijk koud, maxima rond het vriespunt. Trainen met garagepoort open wordt inderdaad geen optie. En ik die dacht dat ik voor mijn laatste setje deadlift even mijn shirt ging kunnen afdoen.
Garage gewoon toe en zoals nbtp zegt, met fietsen buiten zal het wel veel schelen, is wel zeker te doen ze peisk, we hebben er toch nog al met redelijk wat getraint? (wel ni zoveel natuurlijk mjaa)
Garage gewoon toe en zoals nbtp zegt, met fietsen buiten zal het wel veel schelen, is wel zeker te doen ze peisk, we hebben er toch nog al met redelijk wat getraint? (wel ni zoveel natuurlijk mjaa)
Ja, denk het ook. Denk gewoon qua liften dat het iets ingewikkelder zal zijn.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment