Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"You never give up, you pick yourself up, you push forward, you move on, you are down, you overcome! You have not given up on me, and I will not give up on you!"
@silk, sorry voor de omweg (pm via nbtp), maar heb het nog even druk met examens.
No problem! Ik zit nu eens te kijken en het is allemaal drastisch met het weer, ben benieuwd hoe het morgen gaat worden. Strooien ze een beetje in Vlaanderen?
Ze gaan er mee beginnen volgens het nieuws, momenteel bij ons nog geen sneeuw maar wel komende voor de avond. Volgens het nieuws hebben ze wel nog strooizout in overvloed dus komt hopelijk allemaal in orde.
Je moet in elk geval geen gekke toeren maken he om bij ons te geraken!
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Ik zie het nog wel even aan, kijken hoe het hier in Zeeland uitpakt. Heb net vrijgekregen van werk omdat er een ´sneeuwstorm´ aankwam. Maar valt nog wel mee tot nu toe.
Momenteel rond de 2-3 centimeter. We houden je op de hoogte Silk! Als het zo verder blijft, ga ik ook met de trein komen. Het zekere voor het onzekere nemen.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment