Our Homegym log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Saint2D View Post
    da hebde gij goe gedaan! mierenneuker!!
    haha toch bedankt
    Originally posted by Triple Aces View Post
    nice good job nbtp!!!
    bedankt man! Doel bereikt
    Originally posted by Marcel1 View Post
    pff moet hij met zijn bank boven mij uitkomen

gefeliciteerd nbtb met je BP PR record
    haha, is weer motivatie om me weer snel in te halen
    Originally posted by cuylleke View Post
    mooie PR glenn! we staan gelijk
    bedankt man! Eindelijk voorbij dat kut 80 getal
    I'm not special, but not the same as you.
    Because I do things you will never do.
    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• SQ
      15x20
      12x60
      8x80
      5x100
      2x110
      1x120
      1x130 PR
      Fx140 - had het gevoel dat ik zelfs niet kon/heb tegengeduwd -
      1x120
      1x130
      Fx135 - deze keer wel goed zitten verweren, ging lichtjes omhoog maar in de helft bleef ik hangen -

Oke PR verbroken maar had er meer van verwacht. Ben eigenlijk niet echt tevreden over dit!
      Ik weet in elk geval dat squat een bitch is en dat het zeker niet men beste oefn wordt!
      Volgende week 10x10!!

Comment

• 10x10 u crazy

volgende keer gewoon eerst 135 proberen ipv meteen 140

130 is trouwens sowieso al mooi!
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
          10x10 u crazy

volgende keer gewoon eerst 135 proberen ipv meteen 140

130 is trouwens sowieso al mooi!
          quote from Sven Hedin:
          1000 STEPS FORWARD AND NOT ONE STEP BACK!!!!
          Het was alles of niets! There was no way back!

Comment

• Top 17 Most Epic Songs ever [Part 15] HD. - YouTube

SQ
            12x20
            10x60
            10x80
            10x80
            10x80
            10x80
            10x80
            10x80
            10x80
            10x80
            10x80
            10x80

SQ gaat sowieso nooit wat worden.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Heren, excuus maar ik kom jullie log even met wat off-topic gezeur vervuilen
              Ik keek net eens naar de plaatjes aan het begin van dit log en zag daarin schijven die verdacht veel lijken op die ik heb
              Wie van jullie is verantwoordelijk voor de inkoop, heeft diegene de laatste tijd nog wat gekocht en zo ja, waar ?
              Nadeel van die leuke krachtgains is namelijk dat ik weer eens schijven moet gaan kopen
              Ik heb zowat alles bij Helisports gekocht, mede vanwege de prijzen daar. Nu zag ik alleen dat het nu ineens 2 euro per kilo geworden is ipv 1.50. OK, momenteel 10% korting, dus 1.80 per kilo, maar eerder kocht ik ze dus voor 1.35 per kilo... Weten jullie toevallig een winkel die ze nog wel wat goedkoper aanbiedt ?
              Ik ben namelijk van plan om een behoorlijke aanvulling te bestellen, waaraan ik 'voor altijd' genoeg heb, en dan gaat ook een paar lullige eurocent per kilo wel wat uitmaken.

Comment

• Originally posted by ijzerkonijn View Post
                Heren, excuus maar ik kom jullie log even met wat off-topic gezeur vervuilen
                Ik keek net eens naar de plaatjes aan het begin van dit log en zag daarin schijven die verdacht veel lijken op die ik heb
                Wie van jullie is verantwoordelijk voor de inkoop, heeft diegene de laatste tijd nog wat gekocht en zo ja, waar ?
                Nadeel van die leuke krachtgains is namelijk dat ik weer eens schijven moet gaan kopen
                Ik heb zowat alles bij Helisports gekocht, mede vanwege de prijzen daar. Nu zag ik alleen dat het nu ineens 2 euro per kilo geworden is ipv 1.50. OK, momenteel 10% korting, dus 1.80 per kilo, maar eerder kocht ik ze dus voor 1.35 per kilo... Weten jullie toevallig een winkel die ze nog wel wat goedkoper aanbiedt ?
                Ik ben namelijk van plan om een behoorlijke aanvulling te bestellen, waaraan ik 'voor altijd' genoeg heb, en dan gaat ook een paar lullige eurocent per kilo wel wat uitmaken.
                Ik heb de schijven ook van helisports gekocht (heb er 2euro/kg voor betaalt..)
                Is inderdaad redelijk duur, maar voorzover ik weet zijn het 1 van de goedkoopste (zo niet de goedkoopste). Tegenwoordig kijken we vooral uit naar 2dehands materiaal (mede mogelijk dankzij triple aces die DBB wat in de gaten houd ).
                2de hands vind je ze wel voor 1-1,5 euro/kg.

Comment

• Wat een mooie homegym! Zoiets lijkt mij ook wel wat. Succes met de training!!

Comment

• OK, dan zoek ik zelf nog wel even verder en anders moet ik het er maar voor over hebben. Ik heb ze nog wel ergens iets goedkoper gevonden: Schijven | Fitnessmerken ,
                    maar dan komen de verzendkosten erbij, waardoor je alsnog duurder uit bent.
                    Toch bedankt

Comment

• Originally posted by nbtp View Post
                      quote from Sven Hedin:
                      1000 STEPS FORWARD AND NOT ONE STEP BACK!!!!
                      Het was alles of niets! There was no way back!
                      waarom hebde dan nog eens 135 geprobeert, thats one step back man
                      jr -83kg

Comment

OK, dan zoek ik zelf nog wel even verder en anders moet ik het er maar voor over hebben. Ik heb ze nog wel ergens iets goedkoper gevonden: Schijven | Fitnessmerken ,
                        maar dan komen de verzendkosten erbij, waardoor je alsnog duurder uit bent.
                        Toch bedankt
                        voor ons te ver, maar als je eens een mooie collectie ineens wil

Marktplaats.nl > 495 Kilo aan schijven, 50mm - Sport en Fitness - Fitness

Originally posted by cuylleke View Post
                        Dat dacht ik ook

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                          voor ons te ver, maar als je eens een mooie collectie ineens wil

Marktplaats.nl > 495 Kilo aan schijven, 50mm - Sport en Fitness - Fitness
                          Geen slechte prijs ! Helaas is Gaanderen ook voor mij niet direct om de hoek, anders had ik misschien nog kunnen onderhandelen om maar een deel te kopen; Ik heb al zo'n 200 kilo liggen, dus ik zou 'maar' een kilo of 150 erbij willen.

Comment

Geen slechte prijs ! Helaas is Gaanderen ook voor mij niet direct om de hoek, anders had ik misschien nog kunnen onderhandelen om maar een deel te kopen; Ik heb al zo'n 200 kilo liggen, dus ik zou 'maar' een kilo of 150 erbij willen.
                            Mocht ik de ruimte hebben... Was ik er al om geweest denk ik, ver of niet
                            500kg ineens, kan je de rest van je carriere mee doen...
                            droom stiekem ook van een hardcore homegym, jammer genoeg hier in he ouderlijke huis geen ruimte te over...

Zal dus pas zijn voor als ik zelf voor een huisje ga kijken

Comment

• Originally posted by cuylleke View Post
                              135 zou sowieso gelukt zijn, maar wat maakt 5kg meer of minder uit op PR, liever poging op 140, is geen wedstrijd ofzo

Is inderdaad erg goedkoop die schijven maar is ver + kan met zoveel schijven nu ook niet veel aanvangen.
                              Last edited by gleke; 22-01-2012, 11:46.

Comment

• Originally posted by cuylleke View Post
                                verkeerd acc

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X