Originally posted by east1977
View Post
Aldo's Log.
Collapse
X
-
Oke maar is geen verkeerd iets 135 is niet licht en zeker als je een wat pittige dag achter de rug heb kan je op zoiets falen. Maar 150 is echt een net gewicht hoor en 3-5x 135 ook zeker. Wat dat betreft heb jij mooie consequente trainingen.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
20.2
Bench press
4x8x90kg
Close grip bench press
4x8x70kg
Barbell row - Shruggs
4x8x70kg - 4x8x70kg
Pull ups
8x+4kg
8x+6kg
8x+8kg
8x+10kg
Incline Flyes
8x18kg
8x20kg
8x22kg
8x24kg
6x26kg
Side raises
6 sets met 8kg tot faal.
Bicep - tricep superset
6 sets tot faal.
Commentaar:
Vandaag gaan trainen omdat ik morgen waarschijnlijk niet goed uit ga komen met de tijd. Benen aardig gepakt gister en ik voel ze goed. Dus een UB training voor vandaag. Langzaam de BP - CGBP en Barbell row - Shruggs supersets verzwaren met minder rusttijd. Zweet droop van mijn gezicht af. Ook tevreden over de pull ups en de flyes. Foto'tje gevonden van een streef fysiek voor mij persoonlijk ook omdat de verhoudingen in lichaamsbouw redelijk overheen komen. Hier heb ik het over mijn schouder taille verhouding. Ik heb volgens mij nog nooit wat gepost in die streef fysiek discussies. Dus hierbij een indicatie van waar ik ongeveer naar toe werk.
------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostOke maar is geen verkeerd iets 135 is niet licht en zeker als je een wat pittige dag achter de rug heb kan je op zoiets falen. Maar 150 is echt een net gewicht hoor en 3-5x 135 ook zeker. Wat dat betreft heb jij mooie consequente trainingen.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
20.3
Deadlift.
8x100kg
5x120kg
5x120kg
5x130kg
3x140kg
2x150kg
1x155kg
1x160kg
1x165kg
Full motion side bends
3x24kg tot faal
20.4
Bench press
8x80kg
8x85kg
8x90kg
6x95kg
Barbell row - Shruggs
4x8x70kg
Pull ups
8x+6kg
8x+6kg
8x+8kg
6x+8kg
Dips
4x8+20kg
Flyes
4x8x24kg
Side raises
4x8x12kg
Wat tricep en bicep werk.
Commentaar.
Gisteren dus een lekkere deadlift dag gehouden en daarna wat full motion side bends. Heerlijke oefening voor zijkant buik. Training van vandaag ging opzich wel aardig alleen ik merk dat mijn bench wat minder word. Nog geen goede verklaring hiervoor maar dat komt wel. Nu snel door voor een weekendje weg naar het zuiden!Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ik heb dat ook met mn bench gehad ik ging maanden lekker en opeens leek het of het steeds minder werd. Kon steeds minder reps toen wat kilootjes eraf etc. maar nooit echt een verklaring voor gevonden ik deed toen niet anders dan anders.
Heb toen een tijdje minder gebencht en ben sinds kort weer op de goeie weg terug.
in iedergeval fijn weekend !Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostIk heb dat ook met mn bench gehad ik ging maanden lekker en opeens leek het of het steeds minder werd. Kon steeds minder reps toen wat kilootjes eraf etc. maar nooit echt een verklaring voor gevonden ik deed toen niet anders dan anders.
Heb toen een tijdje minder gebencht en ben sinds kort weer op de goeie weg terug.
in iedergeval fijn weekend !
21.1
Dips
8xBw
8xBw
8xBw+10kg
8xBw+12kg
8xBw+14kg
8xBw+16kg
5xBw+18kg
5xBw+20kg
Pull ups
8xBw
8xBw
8xBw+4kg
8xBw+4kg
8xBw+6kg
8xBw+6kg
5xBw+8kg
5xBw+10kg
Incline Flyes
4x8x18kg
Barbell row - Shruggs superset
4x8x60kg - 4x8x60kg
Commentaar.
Ik weet nu meteen weer waarom ik in de avond trainen zoveel mogelijk probeer te vermijden. Wat een drukte dus daarom een wat andere training dan normaal. Dit is ook mijn eerste training van de week want het weekendje weg hakte er zwaarder in dan ik had verwacht. Gister nog een bevrijdingsfestival gepakt dus was een goed weekend! Genieten blijft ook belangrijk. De rest van de week zal ik weer op mijn normale tijd gaan daarom pak ik morgen ook een LB dag om vandaag te compenseren.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...5 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: