Het zou wel een naaistreek zijn als het niks zou zijn, of weten die suppliers dat vaak zelf ook niet eens?
GI gaat weer loggen: hobbelweg naar flexcup 2015!
Collapse
X
-
Deadlift
10x60
3x100
1x140
3x5x180
pittig, onderrug voelde ik erg goed en flink buiten adem.. kletsnat was ik ook
ook dit kunnen allemaal sides zijn.. maar dat is zo lastig te zeggen...
Low chest supported dumbell row: single arm
12x22
10x24
10x24
Machine row
12x80
8x100
11x50 single arm
Facepulls
12x12,5
Reverse cable fly: single arm
12x7,5
12x7,5
Griptraining: 2x32 dumbells vasthouden
66 sec
45 sec
60 sec
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostInderdaad. Of dat bewust of onbewust word gedaan durf ik niet te zeggen. Zo bekend ben ik niet met de ug labs.
Maar maakt ook niet uit, het zou toch zonde zijn van je zuurverdiende centen ik neem aan dat het niet goedkoop is.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Ook suppli ers hebben suppliers en testen ook niet alles.
maar slechte/fake batches zijn gauw bekend en meestal regelt een lab/supplier dan nieuwe.
Originally posted by east1977 View PostHet was mss een domme vraag maar ik weet totaal niet hoe dat werkt waar je zoiets vandaan haalt etc. dus ik weet ook niet of de mensen die het leveren ook daadwerkelijk weten of het werkt of niet. En of zij het ook weer ergens vandaan halen?
Maar maakt ook niet uit, het zou toch zonde zijn van je zuurverdiende centen ik neem aan dat het niet goedkoop is.
Comment
-
Hier waren nog geen klachten over gelukkig en merk dat het wel wat doet.
Ggisteren wederom flink zweten en buiten adem tijdens trainen.
Ik vergelijk deze kuur met de vorige (600 test/600 deca) waar ik flinke krachtgains op had.
die vallen nu tegen, heb het 'wow' effect zeg maar nog niet gehad.
Kan nog komen natuurlijk, merk pas sinds de afgelopen 2 trainingen het vele zweten en adem happen.
Ook de dosering is niet erg hoog (in vergelijking met de vorige) namelijk 225/300 of 300/400.
De kans dat ik de tren omhoog ga gooien zit er dik in. Maar het is nog vroeg, ik kijk het nog even aan. Weegschaal gaat wel gewoon mooi omhoog..
Gisteren nog even schouders/armen gedaan.
SM seated ohp
10x45
5x65
5x85
5x85
5x85
6x75
8x65
Sm wide grip upright row
4x12x25
Dumbell side raises
3x12
Dumbell front raise: reverse grip
3x10x12
Dumbell curl
12/10/10x16
Cable extensions SS Cable hammer curl
12x35 12x25
12x40 12x30
10x45 12x25
Crossed cable extension
12x10
10x12,5
8x7,5 dropset
Cable curl
12/10/12
Comment
-
Originally posted by rain View PostEn je eet toch ook meer nu?
Natuurlijk, zo'n 4k schoon. Het spul werkt ook. Gelukkig maar, krijg steeds meer sides.. Ook aan mijn stemming merk ik het, als ik geĂŻrriteerd raak kan dit echt zwaar worden op mijn borst. En 's nachts word ik vaak wakker. Kracht zal ook wel volgen.
Comment
-
Originally posted by rain View PostMooi zo.
Maar ik bedoelde dat het logisch is dat je aankomt aangezien je meer eet.
En dat dat niet automatisch betekent dat je gear werkt.
Snap ik, maar vetpercentage stijgt niet. Normaal zou ik op 4k vet worden
Maar dat adem happen en zweten heb ik eigenlijk nog nooit in deze mate gehad. Het feestje begint nu.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment