Ik heb vandaag dag 2 gedaan en heb het gevoel dat ik niet hard genoeg getraind heb. Ik heb nochtans het schema goed gevolgd. gisteren (dag 1 legday) voelde ik het na de training wel heel goed dat ik getraind had maar nu is het alsof ik niks heb getraind na dag 2... Is dit normaal?
LB/UB Massa Trainingsschema
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik ben deze week begonnen met deze schema. Ik vraag me alleen af: Moet ik elke set tot failure gaan? (er vanuit gaande, dat het wel binnen de juiste rep-range valt van die oefening). Of alleen de eerste set van de oefening failure, en de volgende 2 net niet. Of gewoon helemaal niet?
Comment
-
@Uvero, is normaal. Gaat ook niet om het gevoel wat je na een training hebt, maar om de lijn qua progressie die je maakt in je trainingen.
@Cynexz, alle sets net niet tot faillure gaan. Je moet wel hard werken voor de laatste reps. Heel soms als je echt die ene rep nog wil maken en je hit toch faillure, is niet erg. Maar zorg dat dit niet te vaak voorkomt en ga het vooral niet bewust opzoeken. Intensiteit 9.5/10 zeg maar.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
-
Ben zwaar aan het twijfelen om over te stappen op dit schema.. Ik heb de afgelopen tijd een split schema gevolgd. Tijdens deze split deed ik verschillende oefeningen per spiergroep. Tussendoor het een en ander uitgetest waaronder dit schema.
Door drukte en een heleboel werk, die de komende tijd niet minder wordt, kan ik sommige weken iets minder trainen waardoor er soms te veel tijd tussen mijn spiergroepen zit. Vandaar mijn twijfel om over te stappen van mijn huidige schema..
Ik krijg toch echt het gevoel van dit schema dat ik mijn spieren niet 'hard' genoeg raak.. Is dit slechts een illusie?Superbia in Proelio
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment