Our Homegym log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• je stats zijn helemaal niet verkeerd hoor.
    ik las eerder al dat die 185kg deadlift een belgisch record was, of heb ik dat verkeerd?

maar ja als jij denk dat je BB beter kan en het leuker vind moet je dat natuurlijk gaan doen.

Comment

• Originally posted by Marcel1 View Post
      je stats zijn helemaal niet verkeerd hoor.
      ik las eerder al dat die 185kg deadlift een belgisch record was, of heb ik dat verkeerd?

maar ja als jij denk dat je BB beter kan en het leuker vind moet je dat natuurlijk gaan doen.
      Ja inderdaad BR is 182,5 (ik doe 190), maar hier valt er ook niet veel eer mee te winnen. Dat BR is zo laag, 2 gewichtsklasses lager moet je 240 tillen om het BR te verbreken :/

Ik vind het vooral leuker omdat SQ en DL ook veel beter aanvoelen.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Tja, je genen zijn voor je bepaalt en je moet werken met wat je hebt. Lijkt me een verstandige keuze als je je gaat focussen op iets waar je het meeste aanleg voor hebt. Lekker pompen! Ben benieuwd wat die hoge hoeveelheid bicep/tricep oefeningen voor je gaat doen. Die schouder dag is dan voor het eerst dat je dat doet? Ik begin de laatste tijd ook meer en meer te twijfelen, iemand die ik ken die doet het al tijden en die is belachelijk sterk geworden en hij heeft helemaal niet last van overtraining.

Ik schrok trouwens ook van wat kojak al zei, ik dacht dat je lekker hele dagen rondjes ging nordic walken of zoiets

Comment

• ook geen wedstrijden dan? of wel gewoon voor de fun?
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post

ook geen wedstrijden dan? of wel gewoon voor de fun?
            Ik dacht wel dat je er zo over ging denken..

Saint heeft eerder iets als:

Ik ben beter op SQ en DL vooruit gegaan toen ik minder PL type schema's volgde. Met die gedachtengang wil ik wel wedstrijd meedoen.

BP doe ik nu sowieso men schema uit en dan toppen voor 115-120.
            Daarna misschien 5x5 ofzo (enkel bij BP lijkt dit goed te werken voor mij).
            SQ ga ik doen zoals vroeger, rustig opbouwen bij een vertrouwd gewicht en per training gewicht bij doen. DL weet ik nog niet goed, eerst weer eens die 180/190 vlot omhoog doen.

@silk: eerste keer dat ik schouderdag doe.

Comment

• ok dus gewoon bodybuilden en toch powerlift wedstrijden meedoen! das alles wat ik moest weten

dan is het goed! anders niet!!!

eigelijk is dat gewoon voor wedstrijden trainen op de manier die voor u best werkt, niks mis mee!

Comment

• Not sure if serious....
                RAW: 155 - 155 - 220
                EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                  eigelijk is dat gewoon voor wedstrijden trainen op de manier die voor u best werkt, niks mis mee!
                  Daar ga ik ook mee akkoord! Sjonge, kreeg ik net bijna een hartaanval
                  RAW: 155 - 155 - 220
                  EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Originally posted by Dr Rude View Post
                    Daar ga ik ook mee akkoord! Sjonge, kreeg ik net bijna een hartaanval
                    Haha

Maar buiten grote 3 en MP/PP zal er van PL niet meer overblijven, maar traint lekkerst zo..

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                      Haha

Maar buiten grote 3 en MP/PP zal er van PL niet meer overblijven, maar traint lekkerst zo..
                      Powerliften is toch enkel de grote 3? dus what's the problem?
                      gewoon de manier nemen die best voor u werkt idd

Comment

• Is jou eigen keuze maat, doen waar je je goed bij voelt

Denk niet dat mp/pp een dag naar incline pressen en chest je maximale kracht in je training geeft. Misschien 1 ub-dag beginnen met MP en cgbp daarna en een dag normale bench en dan mp/pp met high/low reps, zoiets dergelijks. Belast je ze ook wat minder, want ik denk dat de voorste schouderkoppen icm met de achterkant ( back & post delts ) misschien teveel belast worden.
                        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• k postte dubbel* my bad
                          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• kweet ook nie of schouderdag na zwaar incline benchen wel gezond is.
                            en als ik de kans had om een belgisch record te verbreken, zou ik het nie laten. zou dan ook zo'n groot spandoek 'BELGISCH RECORDHOUDER POWERLIFTING' aan m'n huis hangen.
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Denk dat dit nog moet te doen zijn, hoewel we nog nooit een schouderdag gehad hebben en ik dus geen flauw benul heb hoe lastig dit wordt

Anders zullen we wel eens kijken om deze te verzetten of wat aan te verdraaiien

En zoals gleke al zij, doe ik dus mee met dit nieuw shema, enkel de grote 3 ga ik verder doen op PL shema waarmee ik was begonnen. Wil uiteindlijk toch wel eens nog wat meer massa pakken!
                              I'm not special, but not the same as you.
                              Because I do things you will never do.
                              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• vind het ergens wel spijtig... voel me nu zo de enigste powerlifter daar, anis telt niet echt want ik zie hem (nog niet) als concurentie.

en.. euhm.. DE SCHOUDER DAG BLIJFT!!!!
                                While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X