En nog even een backpose, taille is al een stuk slanker.
GI gaat weer loggen: hobbelweg naar flexcup 2015!
Collapse
X
-
Originally posted by Ruhl View PostSterke deadlift .
Vp gaat goed naar beneden. Dit is hoeveel?
Ik schat mijn vetpercentage op 14-15%. Volgende maand laat ik het weer exact opmeten door Maarten, ik hoop dan op 13-14% uit te komen.
Gewicht stond vorige week ergens op 84 maar vanmorgen weer 85+. Ik hou nog steeds sommige dagen aardig wat vocht vast. Ik ga eens wat meer water drinken.
Comment
-
Squatten: high box, iets boven parallel.
20xbw
10x45
5x65
10x85
10x125
8x165
3x185
Fullsquats
5x125 te weinig rust
15x105
12x95
10x50 onderin paar tellen blijven zitten + explosief uitstoten
10x50 zitten + explosief uitstoten
Leg curl: single leg
20x25
12x30
12x25
15x25
Rotary calf
25x30
20x40
16x50
6x65
15x40 dropset
15x30 dropset
Comment
-
kast! Gaat lekker en je dropt ook lekker in vet terwijl je kracht zeker goed aanwezig blijft! ben benieuwd hoe het gaat als je onder de begeleiding van maarten traint.
Vanwaar heb jij je pf veranderd? heb ik iets gemist?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View Postkast! Gaat lekker en je dropt ook lekker in vet terwijl je kracht zeker goed aanwezig blijft! ben benieuwd hoe het gaat als je onder de begeleiding van maarten traint.
Vanwaar heb jij je pf veranderd? heb ik iets gemist?Originally posted by Flabbert View Postgoeie rug man! beer
Bedankt mannen Nog ver van waar ik moet zijn maar er begint definitie in te komen. Zijkant schouder moet echt stukken beter en onderkant traps ook.. ik hoop hier nog een mooie vorm in te krijgen het aankomende jaar.
Tja die profielpic.. ik zag er op dat moment wel humor in.. tetten en melk, twee dingen waar ik wel van hou. Beetje lame achteraf
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...10 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment